Jarek Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Emnetittelen skulle gjerne vært: "Handle hos apple.no - henvende meg til Eplehuset om noe skjer? -- Skal ha meg en iPod Nano og var en tur bortom Eplehuset i Bergen på Onsdagen (14.09). De var ikke helt sikker på når de fikk den inn, men sa kanskje en gang i neste uke. Skal ta turen ut i morgen å spørre om de har fått den, eller vet noe mer om når de får den. Men sett at de ikke får den med det første, kan eg da handle hos Apple.no og f.eks. henvende meg til Eplehuset om iPod'en bestemmer seg for å klikke? Utrolig kjipt å f.eks. måtte sende den inn til Apple for den minste ting. Takker for svar. -Jar Endret 18. september 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 mac and carry har den i bergen, samt at de har servic på ipodene Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) mac and carry har den i bergen, samt at de har servic på ipodene Mac and Carry, og de ligger hvor? Er de hjelpsomme? Siste eg trenger er folk som slår seg helt vrange når noe er gale. EDIT: Ser at den er dyrere (2300,-) hos Mac and Carry, likte prisen (2190,-) til Eplehuset eg. -Jar Endret 18. september 2005 av Jarek Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nei, det blir som å kjøpe ett produkt på komplett, også prøve å få el-kjøp til å hjelpe deg med det... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Nei, det blir som å kjøpe et produkt direkte fra hp, og få elkjøp (som selger hp) til å hjelpe deg. Det går ikke . Eplehuset vil ikke hjelpe deg om noe går galt, da de ikke er de ansvarlige om noe sånt skulle skje. Endret 18. september 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Nei, det blir som å kjøpe et produkt direkte fra hp, og få elkjøp (som selger hp) til å hjelpe deg. Det går ikke . Eplehuset vil ikke hjelpe deg om noe går galt, da de ikke er de ansvarlige om noe sånt skulle skje. For 100 kroner, jo. Ved kjøp over nettet skal du i utgangspunktet forholde deg til dem ved service, men vi får svært mye spørsmål om å håndtere dette for kunder, så vi tilbyr i dag å håndtere dette også for web- kundene hos apple store (og andre forhandlere), men da for et service- gebyr på 100,- inkl.mva. De som kjøper hos oss kan selvsagt forholde seg til oss når det gjelder service. -Jar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå