Hobbyfotografen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 "Could not complete the copy command because no pixels are selected" Jeg bruker lazzo tool og Ctrl C for å klippe ut en del av et bilde, noen ganger får jeg kopiert andre ganger kommer denne feilmeldingen. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 er du sikker på at du er i riktig layer? Lenke til kommentar
Hobbyfotografen Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Klikker først på Layeren og så gjør merkingen, har opplevd det flere ganger. Noen ganger går det andre ganger ikke. Sikkert en feil jeg gjør... Har en bakgrunn som jeg skifter moriver på ved hjelp av layers. Når jeg skal lagre, kan jeg lagre så alle layerene fortsatt er der? Eller blir bare de layerene som vises på hovedbilde lagret? Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hvis du lagrer som psd fil så mister du ingen layers, selv om de er usynlige. Lenke til kommentar
Hobbyfotografen Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Jeg har 1 hovedperson og 4 personer som jeg skal veklse mellom til hvert bilde. Hvordan lager jeg et nytt lag som ligger helt i bunnen? Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Vet ikke helt om du har fikset det andre problemet ditt. Men du må passe på å velge det laget som inneholder det du ønsker å klippe ut. Ang å få et lag i bunn, så er det bare å be om et nytt lag gjennom menyen eller en hurtigknapp. Videre så er det bare å trykke på dette laget, holde museknappen inne, og dra laget ned dit du ønsker å ha det. Christopher Lenke til kommentar
Hobbyfotografen Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Tipper at jeg har gjort noe galt med hvilket lag jeg "jobbet" i. Men takk for hjelpet med å få et lag til å ligge i bunnen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå