Gå til innhold

Hva jobber du med/som?

sigz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Studerer fortsatt (siste året nå heldigvis!), men jobber som vekter ved siden av. Sitter i en resepsjon hos et oljeselskap. Mye surfing :whistle: Helt grei jobb, men hadde nok ikke klart det fulltid over en lengre periode. Jobber to og tre kvelder i uken utenom ferier og for å være snill :)

Lenke til kommentar

jeg jobber fortiden litt med wow og programering i c++, hender også jeg jobber litt med BF2, samt noe enkelt webdesign/koding, enkelte dager jobber jeg ikke med noen ting, men får betaling uansett...

joda, jeg "jobber" hos Aetat(arbeidsledig for de som ikke vet hva aetat er)

Lenke til kommentar

Tja. Skal være hjelpelærer i Photoshop-kurset vi skal ha her på høgskolen neste uke. Hæhæ. :p Ja, også prøver vi å lage et dataspill. Men der er det dårlig med penger å tjene... Enn så lenge.

Ja, også skriver jeg litt på Spillbloggen på VG. Noe jeg aldri har tid til. Og betalt får vi heller ikke. :thumbdown:

Endret av djorgen
Lenke til kommentar

Er utdannet førskolelærer og jobber 60% som styrer og 40% som pedagogisk leder i en barnehage med 100 barn.

Har det som plommen i egget og har 340 000 i året pluss tillegg for overtid og møter. Holder i bøtter og spann når man er gift og madamen også har 100% stilling :p

Lenke til kommentar

Jeg jobber som Prosessoperatør på Peterson Linerboard i Moss.

Og i tillegg er jeg røykdykker i industrivernet.

Jeg har like mange fridager som arbeidsdager i året.

Her tjener jeg knappe 400.000 pr år,men skiftordning gjør at månedslønnene varierer mellom 22.000,- og 50.000,-

Denne jobben er godt betalt, rolig og avslappende men DRIT kjedelig.

Så nå prøver jeg å vri karrieren over til en stilling som brannmann :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...