xanth0s Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jobber på Lakkspesialisten AS. 130kr timen Blanding av lakk. Selger alt i bil OSV.Skal gå over til å lakkere selv snart Det virker faktisk som en kul jobb. Joda trives kjempe på jobben. Men kan bli litt kjedlig til tider. Men går seg til. *løsmiddelskadet* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har for tiden ikke jobb, men er (som dere sikkert ser i signaturen) på utkikk etter en innen IT. Før jeg ble arbeidsledig student, jobbet jeg som lærling i Bergen kommune. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hadde likt å se det ja Bare ekkelt at du ville likt å se det, altså en mann ligge på et panser på en bil! Endret 19. september 2005 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg jobber som The Stig i et britisk tv-program... Ha... ha... ha... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Siden av skolen, sitter jeg bak kassa på Ica Maxi Lenke til kommentar
smetho Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Studerer fortsatt (siste året nå heldigvis!), men jobber som vekter ved siden av. Sitter i en resepsjon hos et oljeselskap. Mye surfing Helt grei jobb, men hadde nok ikke klart det fulltid over en lengre periode. Jobber to og tre kvelder i uken utenom ferier og for å være snill Lenke til kommentar
sigz Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Hadde likt å se det ja Bare ekkelt at du ville likt å se det, altså en mann ligge på et panser på en bil! Hva mente du med det? AnAnAs er da ikke no mann. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hmm, jeg jobber på expert , sånn i helgene og litt ellers Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Jeg jobber med brukerstøtte. Godt fornøyd Endret 19. juni 2006 av |FSK| Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 jeg jobber fortiden litt med wow og programering i c++, hender også jeg jobber litt med BF2, samt noe enkelt webdesign/koding, enkelte dager jobber jeg ikke med noen ting, men får betaling uansett... joda, jeg "jobber" hos Aetat(arbeidsledig for de som ikke vet hva aetat er) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Tja. Skal være hjelpelærer i Photoshop-kurset vi skal ha her på høgskolen neste uke. Hæhæ. Ja, også prøver vi å lage et dataspill. Men der er det dårlig med penger å tjene... Enn så lenge. Ja, også skriver jeg litt på Spillbloggen på VG. Noe jeg aldri har tid til. Og betalt får vi heller ikke. Endret 22. september 2005 av djorgen Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er utdannet førskolelærer og jobber 60% som styrer og 40% som pedagogisk leder i en barnehage med 100 barn. Har det som plommen i egget og har 340 000 i året pluss tillegg for overtid og møter. Holder i bøtter og spann når man er gift og madamen også har 100% stilling Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 jobbet som kunde\salgs konsulent for Hansa Borg Bryggerier ifjor, da reiste jeg rundt til forskjellige butikker og fylte inn med øl, rusbrus og vann, og bestilte opp nytt, og ryddet + + ... grei jobb, tjente 40 000 på en måned. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jobbet som kunde\salgs konsulent for Hansa Borg Bryggerier ifjor, da reiste jeg rundt til forskjellige butikker og fylte inn med øl, rusbrus og vann, og bestilte opp nytt, og ryddet + + ... grei jobb, tjente 40 000 på en måned. Hvordan får du en slik jobb egentlig? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er 17 år får 80 kr. timen + provisjon hvis jeg greier budsjett... Hyggelige kollegaer og grei jobb. Jeg og jobber annenhver uke 2 og 3 dager...cirka 50 timer i måned og har cirka 4500-5000 i måneden. Grei jobb det. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg jobber som Prosessoperatør på Peterson Linerboard i Moss. Og i tillegg er jeg røykdykker i industrivernet. Jeg har like mange fridager som arbeidsdager i året. Her tjener jeg knappe 400.000 pr år,men skiftordning gjør at månedslønnene varierer mellom 22.000,- og 50.000,- Denne jobben er godt betalt, rolig og avslappende men DRIT kjedelig. Så nå prøver jeg å vri karrieren over til en stilling som brannmann Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Etter å ha lest denne tråden ser jeg at det er 3 "Experter" inkludert meg, men ingen fra elkjøp eller siba Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jobber som programmerer/systemutvikler hjå TDC Song. Veldig grei lønn og utruleg spennande utfordringar. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Vikar på 7-Eleven, men er på jakt etter ny jobb for øyeblikket. Lenke til kommentar
acon Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ferie, helge kveldsjobb i et elektromekanisk firma Grei jobb det altså, men skulle helst hatt den jobben på expert som EvoZ "tok" fra meg Neida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå