Gå til innhold

Til dere som synes grafikken er dårlig i BF2


Anbefalte innlegg

Hei dere

 

Nå har jeg gått til anskaffelse av BF2 og må si jeg er rimelig imponert over grafikken i sluttversjonen av BF2. Det kan vel ikke være mange som synes grafikken er dårlig i 2048*1536 oppløsning med absolutt alt av grafikk på max på en "21" CRT monitor eller større? Jeg har jo sett at mange syntes grafikken var så dårlig, men her er jeg totalt uening, spesielt når man tenker på hvor stort spille er

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg har ikkje heilt sansen for BF2 eg. eg synes bf1942 er dritkult med Desert Combat modification! :D digger DET eg. det eg ikkje liker med BF2 er at det liksom tar for mye krav på pc-er.... har du i såfall mac, så hakker det da ikkje. eg har prøvd BF2, og det var kult! Digg mener eg da! grafikken var digg! men det var ikkje heilt samme spillfølelsen som bf1942... bf1942 ruler! :thumbup:

 

samme med CS:S og CS 1.6... :roll:

 

CS 1.6 ruler!!!! :w00t::w00t::w00t:

Lenke til kommentar
eg har ikkje heilt sansen for BF2 eg. eg synes bf1942 er dritkult med Desert Combat modification! :D digger DET eg. det eg ikkje liker med BF2 er at det liksom tar for mye krav på pc-er.... har du i såfall mac, så hakker det da ikkje. eg har prøvd BF2, og det var kult! Digg mener eg da! grafikken var digg! men det var ikkje heilt samme spillfølelsen som bf1942... bf1942 ruler! :thumbup:

 

samme med CS:S og CS 1.6... :roll:

 

CS 1.6 ruler!! :w00t::w00t::w00t:

wtf?? Er det meg eller tok han her en 180 grader innen han var ferdig skrevet?

 

Merkeligste posten idag!

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg synes krava på maxgrafikk var noe store helt til jeg fant ut at det var rammen min som forårsaket hakking ikke grafikkkortet (x800xt pe med ny vifte overklokket). Monterte akkurat 1gb ram til og kjører alt på maximum i 1600x1200 + anisoptric filtering på 16x. Noe av det sykeste jeg har sett... Skal teste Doom3 litt seinere i dag...

Lenke til kommentar

må si at jeg personlig har sett maaaange flere som klager over "dårlig" grafikk i bf2 enn dem som syns grafikken er "digg"...

 

har faktisk aldri før i heile mitt 28 år gamle liv sett/hørt så mange klage over hvor skuffa de er over grafikken i et spill, som i bf2..

 

min første tanke var: bortskjemte ¤"¤#&&unger! ;) hehe.. personlig er jeg mer enn fornøyd med grafikken i bf2 :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg leker litt med 3d-graffik på fritiden, så jeg (tror) jeg kan litt om det.

jeg føler meg ivertfall kvalifisert til å utale meg.

 

PCen min er ikke noe monster, men i de BF2 filmene som jeg har sett ser helt nydelig ut.

 

det som er inponerende med grafikken i BF2 er hvor godt den er integrert i gamplayet.

CS source grafikken ser veldig pen ut, men de som lagde BF2 har hat en mye vanskeligere jobb siden CS source for det meste foregår i relativt lukkede områder, BF2 er derimot veldig åpent, men virker fortsatt nesten like detaljert som CSS. hadde man prøvd å gjennskape en av banenen fra BF2 i source ville resultateet ha vert veldig dårligt.

 

mange forventet kikkas-grafikk fordi bganske få/nye 3d-kort kan kjøre spillet, men grunnen til at det er sånn har egentlig med gameplay å gjøre. den "concusion" effekten man får av eksplosjoner og lignende kan bare skapes med relativt nye graffik-kort (dette er bare en kvalifisert gjettning, men jeg er ganske sikker på at det er grunnen).

i source baserte spill kan man også lage samme efekten, men bare for folk med nye 3d-kort, hvis man kunne slått av den effekten i BF2 hadde det hatt konekvenser for gameplayet go favorisert folk med gamle 3d-kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...