Pondi Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er det forskjell på antall kobber par på den hastigheten? Alså fire istedefor to? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Er det forskjell på antall kobber par på den hastigheten? Alså fire istedefor to? Er ikke så inne på det der. Men hva snakker du om? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er det forskjell på antall kobber par på den hastigheten? Alså fire istedefor to? ADSL vil så vidt jeg vet, alltid gå over ett par. SHDSL kan kjøres over flere par.... Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Merknader: Sentralen har ingen ledige porter for produktet. Nye porter vil bli montert. Mulig produktklasse: ADSL 2048/384 Sentralpunktet har ikke kapasitet for høyere hastigheter hmm.... snodig :S på active linje står det at jeg kan få max 2048/384 hvorfor er farten på 1000/200 mye mindre da? Det ser vel ut som om sentralen du henger på kan være overbooket ja.... Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg sitter på samme sentral som han (vil jeg tro) Utøya sant? Og jeg har 1000/200 men de siste dagene har det krøpet ned til 920/200 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg sitter på samme sentral som han (vil jeg tro) Utøya sant? Og jeg har 1000/200 men de siste dagene har det krøpet ned til 920/200 jupps.... men du har ikke 56kbits upload. I now ho you are zargo Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Fikk ringt telenor i dag.... han på teknisk trodde ikke sine egne øyner da han målte farta via linja mi 600/56 fikk testa linja men den var det ikke noe galt med. så får ett nytt modem i løpe av uka. viss det ikke vill funke da. Sa han at enten skulle jeg få bytte leverandør gratis eller nedlagt ny telefon linje til huset :S som at jeg tror de gjør d venter i spening for å se va som sjer Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hehe Sorry for å virke så negativ, men tror nok ikke at d hjelper så mye med nytt modem Beklageligvis.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Hehe Sorry for å virke så negativ, men tror nok ikke at d hjelper så mye med nytt modem Beklageligvis.. vet d! Men var ikke jeg som ¨på liv og død måtte ha ett nytt, men telenor Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 snakket med telenor i hele dag. Så fikk jeg plutslig en mail fra de :S Hei. Jeg ser at linjen din har blitt nedgradert av en eller annen årsak. Jeg har nå justert opp hastigheten igjen. Prøv å restarte modemet ditt og forsøke på nytt igjen og se om det har bedret seg. Gi oss en tilbakemelding hvis det fortsatt ikke fungerer. koffer sa dem ikke det på telefonen? huff.... går det virkelig an å være så dum? Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 har du fått testet da? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) hrmf.... ble bare 100kbits upload nå :S en liten forbedring, men download farten gikk litt ned ei ape greier jo jobben bedre jo Endret 19. september 2005 av VikinGz Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hrmf....ble bare 100kbits upload nå :S en liten forbedring, men download farten gikk litt ned ei ape greier jo jobben bedre jo Jeg foreslår at du søker omgående, du som har så peiling Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har opplevd akkurat det samme. Men har blitt nedgradert fra 4 til 2Mbit. Og det er ikke bare pcen men oppsettet i routeren som sier at jeg nå har fått bare 2Mbit inn. Så hvis du har Tomson 510 modem gå inn på 10.0.0.138 og se hvilken linjehastighet som står der. Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå