VikinGz Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Ring dem da,og fortell om resultatet.Si samtidig att du sender dem resultatet av tptesten. sist gang sente de bare en fyr som så på kablene. da slet jeg også med det samme. så spurte jeg om han skulle se på resultate, men det hadde han ikke tia til. han skulle bare se på oppkoblingen også var han ferdig :S Lenke til kommentar
TAS Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Hadde akkuratt samme problemet selv med Bluecom,helt til jeg viste dem testen.Du må bare stå på. Edit :linja har vært stabil siden da.4100\400 Endret 18. september 2005 av TAS Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 flere som sliter for tiden har jeg hørt! en kompis av meg fikk 4000/400 av telenor når han fikk det for 1mnd siden den farta ligger på 2000/200 :S Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du klager sikkert på feil måte... Står vel i telefonen og syter på en fyr i supporten. Dette er da feil person og syte til. Først når du blir satt over til teknisk kan du forlange og få linjen reparert. Får du en person hjem til deg for å se på linjen vil jeg si han er pliktet til å reparere linjen og videre dokumentere at du får den hastigheten du får fra sentralen. Hadde ikke latt han gått før det hadde skjedd. Føler folk klager for fort og klager til feil personer. Ofte slik at kundeservice ikke gidder snakke med folk på telefon som sitter og syter fordi linjen er nede så de sender heller en person hjem til deg enn og sette deg videre til teknisk o.l. Finn ut hva som er feil før du begynner og syte. Er det de som direkte er ansvarlig for feilen sier du at du holder tilbake betalingen før linjen er oppe og gå.... Snakk pent så går det alltid bra Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Hadde akkuratt samme problemet selv med Bluecom,helt til jeg viste dem testen.Du må bare stå på. Edit :linja har vært stabil siden da.4100\400 har gjort d lenge nå først vart vi låvet adsl sommeren 2004 og da ble det bestilt. fikk det slutten på mars 2005 :S så har d bare balla på seg. gikk 6 uker før jeg fikk respons med at en fra telenor dokket opp. så jikk det 5 uker fra jeg ble låvet 1000/200 før jeg fikk 800/200 så gikk det noen uker før jeg fikk 1000/200 da funket det men så nå er det plutslig 700/56... så stå på motet er langt nede når det gjelder telenor.... sliter også med at jeg sjifter ip opp til 4 ganger daglig.... :S Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Du klager sikkert på feil måte... Står vel i telefonen og syter på en fyr i supporten. Dette er da feil person og syte til. Først når du blir satt over til teknisk kan du forlange og få linjen reparert. Får du en person hjem til deg for å se på linjen vil jeg si han er pliktet til å reparere linjen og videre dokumentere at du får den hastigheten du får fra sentralen. Hadde ikke latt han gått før det hadde skjedd. Føler folk klager for fort og klager til feil personer. Ofte slik at kundeservice ikke gidder snakke med folk på telefon som sitter og syter fordi linjen er nede så de sender heller en person hjem til deg enn og sette deg videre til teknisk o.l. Finn ut hva som er feil før du begynner og syte. Er det de som direkte er ansvarlig for feilen sier du at du holder tilbake betalingen før linjen er oppe og gå.... Snakk pent så går det alltid bra hrmf... du sjønner sikkert at det ikke e så lett..... når man stadig sitter å snakker med de.. har alltid snakker med de på teknisk jeg.... men det er dyrt.... har vært regning på åver 2000kr på 3mnd og det var kunn til tekninsk til telenor :S kostet når de ringte opp og jo Lenke til kommentar
TAS Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du har sjekket att du ikke har noe spyware eller virus på maskin din? Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 men så nå er det plutslig 700/56... Har du testet med en annen maskin enn den laptopen? sliter også med at jeg sjifter ip opp til 4 ganger daglig.... :S Er slik systemet til telenor er.. Man har ikke fast ip men dynamisk. Denne får man ikke via dhcp slik som man gjør hos de fleste men man får den fra login serveren til telenor. Og man får da ny for hver gang.. Irriterende i lengden, jeg vet Vært igjennom det samme. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Du har sjekket att du ikke har noe spyware eller virus på maskin din? jupp Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 men så nå er det plutslig 700/56... Har du testet med en annen maskin enn den laptopen? sliter også med at jeg sjifter ip opp til 4 ganger daglig.... :S Er slik systemet til telenor er.. Man har ikke fast ip men dynamisk. Denne får man ikke via dhcp slik som man gjør hos de fleste men man får den fra login serveren til telenor. Og man får da ny for hver gang.. Irriterende i lengden, jeg vet Vært igjennom det samme. jupp får det samme med alle pcene jeg har brukt. med windows og linux ja men min er konstant logget på med modemet(ruteren) og den kobbler seg ikke av men bare sjifter ipen. vet at man sjifter ip vær gang man logger på. men når modemet har vært på f.eks 15dager så har jeg sjiftet ip ca 20-25 ganger :S Lenke til kommentar
TAS Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Da får jeg ikke hjelpet deg mer.Sorry. Har ikke noe annet å si,enn att du får ringe de igjen,vet det høres for jæ..... ut. Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Oisann... Ser ut til at du sitter på en elendig sentral som ikke takler de nye hastighetene til telenor. Så når da flere kunder på samme sentral får oppgradert hastigheten takler verken sentralen / nærmeste router trafikken og linjen blir bare elendig.... Hvertfall "genialt" av telenor og gjennomføre noe de ikke klarer. De har gjort det før og de gjør det igjen.... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 takker for innsiativet da Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Oisann... Ser ut til at du sitter på en elendig sentral som ikke takler de nye hastighetene til telenor. Så når da flere kunder på samme sentral får oppgradert hastigheten takler verken sentralen / nærmeste router trafikken og linjen blir bare elendig.... Hvertfall "genialt" av telenor og gjennomføre noe de ikke klarer. De har gjort det før og de gjør det igjen.... waf? hvordan kan du se det? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 at de aldri lærer Også telenor som har eksistert i 150 år :S Hvordan blir det viss jeg velger nett fra annen levrandør. start.no eller direct connect Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Oisann... Ser ut til at du sitter på en elendig sentral som ikke takler de nye hastighetene til telenor. Så når da flere kunder på samme sentral får oppgradert hastigheten takler verken sentralen / nærmeste router trafikken og linjen blir bare elendig.... Hvertfall "genialt" av telenor og gjennomføre noe de ikke klarer. De har gjort det før og de gjør det igjen.... waf? hvordan kan du se det? Det lurer jeg på også... ;-) Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Med "ser" mener jeg at jeg "ser det utifra det jeg leser her i dette innlegget"..... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Oisann... Ser ut til at du sitter på en elendig sentral som ikke takler de nye hastighetene til telenor. Så når da flere kunder på samme sentral får oppgradert hastigheten takler verken sentralen / nærmeste router trafikken og linjen blir bare elendig.... Hvertfall "genialt" av telenor og gjennomføre noe de ikke klarer. De har gjort det før og de gjør det igjen.... waf? hvordan kan du se det? Det lurer jeg på også... ;-) https://metro.telenor.no/metro2-application-kapaks-web/ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 25.november er vel de fleste backbone oppgradert så da blir det bedre fart og itillegg bedre upload! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Merknader: Sentralen har ingen ledige porter for produktet. Nye porter vil bli montert. Mulig produktklasse: ADSL 2048/384 Sentralpunktet har ikke kapasitet for høyere hastigheter hmm.... snodig :S på active linje står det at jeg kan få max 2048/384 hvorfor er farten på 1000/200 mye mindre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå