Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Farten til telenor er plutslig blitt VELDIG liten!


Anbefalte innlegg

Ring dem da,og fortell om resultatet.Si samtidig att du sender dem resultatet av tptesten.

sist gang sente de bare en fyr som så på kablene. da slet jeg også med det samme. så spurte jeg om han skulle se på resultate, men det hadde han ikke tia til. han skulle bare se på oppkoblingen også var han ferdig :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du klager sikkert på feil måte... Står vel i telefonen og syter på en fyr i supporten. Dette er da feil person og syte til. Først når du blir satt over til teknisk kan du forlange og få linjen reparert.

 

Får du en person hjem til deg for å se på linjen vil jeg si han er pliktet til å reparere linjen og videre dokumentere at du får den hastigheten du får fra sentralen. Hadde ikke latt han gått før det hadde skjedd.

 

Føler folk klager for fort og klager til feil personer. Ofte slik at kundeservice ikke gidder snakke med folk på telefon som sitter og syter fordi linjen er nede så de sender heller en person hjem til deg enn og sette deg videre til teknisk o.l.

 

Finn ut hva som er feil før du begynner og syte. Er det de som direkte er ansvarlig for feilen sier du at du holder tilbake betalingen før linjen er oppe og gå.... Snakk pent så går det alltid bra ;)

Lenke til kommentar
Hadde akkuratt samme problemet selv med Bluecom,helt til jeg viste dem testen.Du må bare stå på. :thumbup:

 

Edit :linja har vært stabil siden da.4100\400

har gjort d lenge nå :ermm:

 

først vart vi låvet adsl sommeren 2004 og da ble det bestilt. fikk det slutten på mars 2005 :S

så har d bare balla på seg.

gikk 6 uker før jeg fikk respons med at en fra telenor dokket opp. så jikk det 5 uker fra jeg ble låvet 1000/200 før jeg fikk 800/200 så gikk det noen uker før jeg fikk 1000/200 da funket det :D men så nå er det plutslig 700/56... så stå på motet er langt nede når det gjelder telenor....:(

sliter også med at jeg sjifter ip opp til 4 ganger daglig.... :S

Lenke til kommentar
Du klager sikkert på feil måte... Står vel i telefonen og syter på en fyr i supporten. Dette er da feil person og syte til. Først når du blir satt over til teknisk kan du forlange og få linjen reparert.

 

Får du en person hjem til deg for å se på linjen vil jeg si han er pliktet til å reparere linjen og videre dokumentere at du får den hastigheten du får fra sentralen. Hadde ikke latt han gått før det hadde skjedd.

 

Føler folk klager for fort og klager til feil personer. Ofte slik at kundeservice ikke gidder snakke med folk på telefon som sitter og syter fordi linjen er nede så de sender heller en person hjem til deg enn og sette deg videre til teknisk o.l.

 

Finn ut hva som er feil før du begynner og syte. Er det de som direkte er ansvarlig for feilen sier du at du holder tilbake betalingen før linjen er oppe og gå.... Snakk pent så går det alltid bra ;)

hrmf...

du sjønner sikkert at det ikke e så lett..... når man stadig sitter å snakker med de.. har alltid snakker med de på teknisk jeg.... men det er dyrt....

har vært regning på åver 2000kr på 3mnd og det var kunn til tekninsk til telenor :S kostet når de ringte opp og jo :(

Lenke til kommentar
men så nå er det plutslig 700/56...

Har du testet med en annen maskin enn den laptopen?

 

sliter også med at jeg sjifter ip opp til 4 ganger daglig.... :S

 

Er slik systemet til telenor er.. Man har ikke fast ip men dynamisk. Denne får man ikke via dhcp slik som man gjør hos de fleste men man får den fra login serveren til telenor. Og man får da ny for hver gang.. Irriterende i lengden, jeg vet ;) Vært igjennom det samme.

Lenke til kommentar
men så nå er det plutslig 700/56...

Har du testet med en annen maskin enn den laptopen?

 

sliter også med at jeg sjifter ip opp til 4 ganger daglig.... :S

 

Er slik systemet til telenor er.. Man har ikke fast ip men dynamisk. Denne får man ikke via dhcp slik som man gjør hos de fleste men man får den fra login serveren til telenor. Og man får da ny for hver gang.. Irriterende i lengden, jeg vet ;) Vært igjennom det samme.

jupp

 

får det samme med alle pcene jeg har brukt. med windows og linux

 

ja men min er konstant logget på med modemet(ruteren) og den kobbler seg ikke av men bare sjifter ipen. vet at man sjifter ip vær gang man logger på. men når modemet har vært på f.eks 15dager så har jeg sjiftet ip ca 20-25 ganger :S

Lenke til kommentar

Oisann...

 

Ser ut til at du sitter på en elendig sentral som ikke takler de nye hastighetene til telenor. Så når da flere kunder på samme sentral får oppgradert hastigheten takler verken sentralen / nærmeste router trafikken og linjen blir bare elendig....

 

Hvertfall "genialt" av telenor og gjennomføre noe de ikke klarer. De har gjort det før og de gjør det igjen....

Lenke til kommentar
Oisann...

 

Ser ut til at du sitter på en elendig sentral som ikke takler de nye hastighetene til telenor. Så når da flere kunder på samme sentral får oppgradert hastigheten takler verken sentralen / nærmeste router trafikken og linjen blir bare elendig....

 

Hvertfall "genialt" av telenor og gjennomføre noe de ikke klarer. De har gjort det før og de gjør det igjen....

waf?

hvordan kan du se det?

Lenke til kommentar
Oisann...

 

Ser ut til at du sitter på en elendig sentral som ikke takler de nye hastighetene til telenor. Så når da flere kunder på samme sentral får oppgradert hastigheten takler verken sentralen / nærmeste router trafikken og linjen blir bare elendig....

 

Hvertfall "genialt" av telenor og gjennomføre noe de ikke klarer. De har gjort  det før og de gjør det igjen....

waf?

hvordan kan du se det?

Det lurer jeg på også... ;-)

Lenke til kommentar
Oisann...

 

Ser ut til at du sitter på en elendig sentral som ikke takler de nye hastighetene til telenor. Så når da flere kunder på samme sentral får oppgradert hastigheten takler verken sentralen / nærmeste router trafikken og linjen blir bare elendig....

 

Hvertfall "genialt" av telenor og gjennomføre noe de ikke klarer. De har gjort  det før og de gjør det igjen....

waf?

hvordan kan du se det?

Det lurer jeg på også... ;-)

https://metro.telenor.no/metro2-application-kapaks-web/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...