Gå til innhold

Vil ha kameramobil

durettus

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med en tre år gammel 3510 som ikke duger til annet enn å skrive SMS med.

Kameramobiler er veldig interssante, men tydeligvis dyre viss man er ute etter et bra kamera. Jeg ser det som en mulighet å kjøpe en såpass bra kameramobil slik at jeg ikke trenger digitalkamera på en stund. Jeg trenger ikke mp3-spiller, radio, spill og slikt bull (har en egen mp3-spiller). Drømmetelefonen min har bra kamera og er billig fordi slike funksjoner er utelatt. En kameratelefon rett og slett.

-Er det et poeng å vente på at det kommer en mobil med 2mp+ etc. (bra) kamera til en grei pris (under 3000)? Vil det noen gang skje? Jeg kan jo holde ut lenger med 3510en :)

-Eller er det like greit å si meg fornøyd med 1,3 mp, og godta de bildene en slik mobil kan ta (lagre de på pc for å vise de frem til andre, mimre med de selv etc.)?

I så fall, har dere forslag til mobil? 6681? S65? M75?

Vet at K750i har det beste kameraet, men den er vel dyr, sikkert pga. masse funksjoner jeg ikke trenger. I tillegg bare misliker jeg memory stick duo av natur. De andre produsentene bruker jo MMC, mer praktisk viss alle brukte det samme, vel.

Fyller ikke ut hele malen, siden jeg ikke trenger hjelp til å finne en helt spesifikk telefon. Dette er ting jeg vil ha:

Funksjoner:

-Kalender

-MMS

-GPRS

-EDGE (helst)

-WAP

-Kalkulator

Form:

Alt er aksptabelt, design betyr null og niks

Skjerm:

Regner med ingen lager en mobil uten brukbar skjerm, skal nok klare meg med det meste.

Pris:

3000kr er i dyreste laget, da uten abonnement

Diverse:

-Kamera: viktig!

-Symbian: gjerne det, åpner vel for masse tøffe muligheter

-Bluetooth, Infrarød, V-lan etc. er jeg usikker på hvor nødvendig er.

-Minne: akseptabelt mye :p

-Minnekort?: gjerne det, ja. Foretrekker MMC/SD/rs-MMC, siden det brukes i min mp3-spiller

-3g(UMTS): NEI, med mindre jeg får det ekstremt billig :p

-Batterilevetid: litt viktig

Setter kjempestor pris på alle inlegg! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...