Goliath Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har en hel vennegjeng som har K750i og jeg leter etter spill som man kan spille over Bluetooth sammen. Har noen peil hvor jeg kan finne slike spill? Hadde vært genialt med Texas Hold'Em over BT. Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sjekk denne linken Texas Hold'em Det er demo versjonen men kan kjøpes for en neve dollar... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Sitter med spillet på mobilen men finner ingen multiplayer over BT funskjon ... Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 kunne tenkt meg noen bluetooth multiplayer spill selv som virker til k750i Lenke til kommentar
3000 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 eg kan spille doom mulitiplayer over bluetooth.. eller for det ikke til å funke men det er teoretisk mulig.. og bare forbeholdt symbian mobiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå