Zenit Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hei, Jeg kjøpte for vel 9 måneder siden en Antec Phantom 350 PSU fra en billig norsk webshop. I det siste begynte PSU-en å streike (leverer ikke nok strøm på 12v) og jeg har sett meg nødt til å sende den i retur. Før returen tok jeg kontakt med webshopen over telefon, og de ville at jeg skulle ta kontakt direkte med Antec. Alt jeg fikk var en e-post adresse for henvendelse. Etter å ha mailet Antec og fått RMA nummer, har jeg nå sendt PSU-en tilbake til Antec i Nederland. I den forbindelse kom et utlegg på 280kr,- (postens carry-on cash pakke) Det jeg lurer på er om jeg kan kreve at at webbutikken dekker mine utgifter til porto? Hvis jeg skulle få problemer, kan jeg da henvise til en bestemt lov? Fant ikke så mye i kjøpsloven rundt dette. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ved garantisaker skal selger dekke fraktkostnader begge veier. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Oki, det høres bra ut. Jeg får ta vare på kvitteringa for pakken og sende den til webshopen etter at jeg her fått bekreftet at det er noe feil med PSU-en. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 send en KOPI av kvitteringen til webshoppen, slik at du har originalen i tilfelle de slår seg vrange.. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Det er klart. Jeg sender aldri originaler, har en skanner som duger til e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå