Gå til innhold

Retur av vare og utgifter til porto


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg kjøpte for vel 9 måneder siden en Antec Phantom 350 PSU fra en billig norsk webshop. I det siste begynte PSU-en å streike (leverer ikke nok strøm på 12v) og jeg har sett meg nødt til å sende den i retur. Før returen tok jeg kontakt med webshopen over telefon, og de ville at jeg skulle ta kontakt direkte med Antec. Alt jeg fikk var en e-post adresse for henvendelse.

 

Etter å ha mailet Antec og fått RMA nummer, har jeg nå sendt PSU-en tilbake til Antec i Nederland. I den forbindelse kom et utlegg på 280kr,- (postens carry-on cash pakke)

 

Det jeg lurer på er om jeg kan kreve at at webbutikken dekker mine utgifter til porto? Hvis jeg skulle få problemer, kan jeg da henvise til en bestemt lov? Fant ikke så mye i kjøpsloven rundt dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...