hans A Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Har for tiden to TwinMOS 256MB moduler. Er denne 512MB modulen grei å kombinere med de jeg har fra før? De er alle TwinMOS og er alle CL2.5 Endret 18. september 2005 av hans A Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Skal bestille varer fra komplett i dag. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg prøver å kombinere en Corsair Value 512-brikke med to Corsair TWINX 512-brikker på mitt A8V-E Deluxe hovedkort, men får det ikke til. Tydeligvis liker ikke enkelte hovedkort tre minnebrikker, og/eller det bør være identiske brikker: http://groups.google.com/group/alt.comp.ha...3f6446d77?tvc=1 Bestilte du, og fikk du det til å fungere? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Rett på meg om jeg tar feil, men tror ikke AMD maskiner kjører med 3 minnebrikker, må være 1, 2 eller 4... Nå står det jo null info om hva slags maskiner dere har så jeg vet ikke om det er problemet.. Alle minnebrikkene MÅ ikke være like, bare vær obs på at alle må kjøres som den dårligste brikken med hensyn til timings og mhz.. Endret 20. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tror sannsynligvis hovedkortet mitt ikke støtter tre RAM-brikker. Kan se slik ut etter det som står i manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå