Jtand Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nå er jakta i gang! Hvilken jaktdress skal jeg kjøpe? Den må være vanntett og vindtett. Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har bra erfaring med goltex.Det er og så viktig at den ikke bråker.Hva skal du bruke den til Lenke til kommentar
maiafelix Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei du! Jeg anbefaler de dressene som du får kjøpt i jakt og fiske blader. Kommer ikke på navnet på de. Har et par sånne jeg og mannen min og vi er kjempe fornøyd, også er de billige. Mvh Alice Lenke til kommentar
rareben Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det er et enkelt svar på dette: Jakt i skogen: Norrøna Finnskogen Jakt på fjellet: Norrøna Dovre Selv har jeg Norrøna Dovre og det må være verdens beste klær! Lenke til kommentar
dagan Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Personlig har jeg Härkila Extreme Light jakke og Härkila Extreme bukse. Dette er den mest suverene dressen jeg har vært borti. Jakta rein i 25 grader med den i fjor, samt rype i -18 grader. Dressen puster godt, vind og vanntett. Lydløs og god å ha på seg. Mange praktiske lommer. Litt stiv i prisen og modellen jeg har er vel utgått i butikkene. Men kjempedress om du får tak i den. Kosta ca. 5000,- tror jeg. Lenke til kommentar
Kvitter Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 For å se hva som skiller de forskjellige jaktdressene fra hverandre, kan man ta en kikk på denne siden for valg av jaktdress. Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Personlig har jeg Härkila Extreme Light jakke og Härkila Extreme bukse. Dette er den mest suverene dressen jeg har vært borti. Jakta rein i 25 grader med den i fjor, samt rype i -18 grader. Dressen puster godt, vind og vanntett. Lydløs og god å ha på seg. Mange praktiske lommer. Litt stiv i prisen og modellen jeg har er vel utgått i butikkene. Men kjempedress om du får tak i den. Kosta ca. 5000,- tror jeg. Har selv den dressen og er kanonfornøyd med den. Vil ikke si at den er stiv i prisen når du får både jakke og bukse samt. en dress som man varer i år etter år. Det er også Gore-tex, så den er både vind- og vanntett. Selv bruker jeg denne dressen hver gang jeg skal på turer, fra halvtimes turer med hunden til dagsturer på fjellet, og såklart jakt. Siden den er laget av et lydløst stoff, så er den utmerket. Gå for den, så har du noe som varer! http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=13001&prodid=18197 . Dette er den jeg har, er ikke akkurat den samme som ovenfor. Men vil tru at de er tilnærmet ganske lik. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Harkila er det beste, uten tvil. Er du i billigklassen, er JahtiJakt også fantastisk. Foretrekker faktisk Camo-dressen fra Jahti foran Harkiladressen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå