andreas76 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har 1 x 256 minne av TwinMOS, og nå vil jeg kjøpe meg mer, men nå her jeg sett etter på sikkert 10 web shopper, men finner ikke 2700 DDR RAM. Har dere noen ide om hvor Twinmos har tatt veien?? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Denne brikken, selv om det ikke står det, er en TwinMOS. Jeg kan si dette fordi jeg har bestilt og fått en slik brikke selv. Den klarer bra 170MHz bus-hastighet (og vel så det ved mindre aggressive timinger/innnstillinger). Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 14:55, EviLEddiE skrev:Denne brikken, selv om det ikke står det, er en TwinMOS. Jeg kan si dette fordi jeg har bestilt og fått en slik brikke selv. Den klarer bra 170MHz bus-hastighet (og vel så det ved mindre aggressive timinger/innnstillinger). Det stemmer. Har selv en slik brikke, men har lenge lurt på hvorfor Komplett selger den RAM -en under et hvilket som helst navn? Ikke det at jeg ikke takker JA til å få en Twinmos-brikke til en unnamed's pris Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Takker for hjelp her. Men det var jo egentlig merkelig da, for de skriver jo 3. parts minne. Tror jeg bør spesifisere ønske i bestilling i tillegg, så jeg ikke står med sjegget i postkassen Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Kjøpte 2 slike brikker, med en måneds mellomrom. Fikk da en TwinMos med Winbond RAM, og en TwinMos med Samsung RAM... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 kjøpte også en 3.parts 2700 minne fra komplett, dvs en kompis gjorde det, den klarte 2,3,3,6 på 180 mhz og 2,7 volt... klarte 210 mhz ustabilt på 2,5,4,4,7 - dvs kom inn i windows, krasja i 3dmark rimelig ok for en billig-brikke :smile: :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå