Gå til innhold

Ny 20-tommer fra Samsung

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg ikke banne på det, men jeg tror ikke 20" LCD finnes med 1280*1024 som nativ oppløsning...

Det ville i så fall vært ille :)

Hvis den 20" yter bra, ser jeg ikke bort fra at jeg vil kjøpe den ;)

For å formulere meg annerledes da; Ikke mindre enn 1600*1200...

Er det ille :hmm: ?

Lenke til kommentar
Tollfri? "Toll-free" skal vel helst oversettes med gratis i dette tilfellet, tenker jeg.

Det gikk visst litt fort i svingen, men nå er det endret til "avgiftsfri". Takk for tilbakemeldingen.

<flisespikking>

Tja, jeg er fremdeles ikke helt happy med den oversettelsen, siden det vel her er snakk om noe som essensielt er gratis telefonsupport - ikke en avgift som sådan. Bruk av ordet avgift her er uheldig, da det kan forveksles med en eller annen form for offentlig avgift.

</flisespikking>

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Har sett en LG 20" til ca 4300 hos itbutikken, ellers hadde jo Dell et bra tilbud en stund med 20" skjerm inkl frakt til rett under 5k. Siden vi går inn i høst/vintersesongen så kommer nok ikke prisene til å synke så voldsomt, men tipper vi over nyttår og utover våren vil se en god del 20" til 3-4k.

Lenke til kommentar

Det hadde vært kjekt å fått en test av denne skjermen, å sett hvordan den var opp mot f.eks. LaCie Photovision 20, Nec 2070UX, 2080UX og de andre nevnte skjermene i posten. Jeg går med skjermtanker til min 1557 og har tenkt MYE på en LaCie. Så noen på HW.no kan gjerne fått tatt en test av denne ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...