Gå til innhold

Problemer med innstalasjon, Mafia.

Anbefalte innlegg

Har et lite problem når jeg skal innstallere Mafia.

Jeg setter in CD 1 og alt starter som det skal. Kopierien går til den skal kopiere fra a3.dta. Den er akkurat ferdig med a2.dta, full prosess bar for den fila, men kommer aldri over til a3.dta.

Det kommer ingen feilmelding og innstallasjonen låser seg heller ikke men den kommer heller ikke videre.

Har prøvd å slått av både firewall og norton auto protect uten hell. Har daemon tools innstallert, men den er disablet.

Og ja, før dere kommer med det, det er originalen.

EDIT: Hm, prøvde å lage ISO fil av CD1, og fikk da leser feil. Må da være noe galt med CD1 :(

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt samme problem jeg formaterte faktisk pcn en uke senere så prøvde jeg å legge det inn da gikk det men så avinnstallerte jeg det og da jeg skulle innstalere det på nytt gikk d ikke men jeg kjøpte to mafia og virker ikke det ene virker alltid det andre hos meg du skjønner det er no feil med mafia filene det er sånn på de fleste av dem. jeg kjøpte også en engelsk versjon og det er den som har virket best av dem som jegså kjøpte jeg to en norsk og en engelsk kostet jo bare 200kroner :thumbup:

Endret av xrabbit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...