Gå til innhold

Ting du irriterer deg over?


The Norwegian

Anbefalte innlegg

Nei, det jeg egentlig skulle si var at jeg irriterer meg seriøst over DELL-reklamen på TV. Hvorfor i svarteste skal hu dama legge så mye trykk på siste stavelse i hver eneste setNING? Det blir så sinnsykt slitsomtt å høre PÅ! :yucky:

Ah, Dell? Den får du ikke kjøpt i butikken! Bare ring eller gå online! :fun:

 

Forøvrig synes jeg reklamen for Zon, eller hva det nå heter, er ekkel. Den gamle skrukkedama som står og gnikker seg under genseren og prater svorsk. Fysjom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det er noe galt med en PC på skolen (Eller andre steder der det er folk).

Det som er plagsomt er at folk som ikke kan en dritt absolutt skal stille seg opp og si at de kan det (De kan det ikke).

 

- Folk som lyger når du spør dem om noe de ikke kan (Svar som: Jaja det kan jeg)

- Folk som bruker en pc opp til 16 timer i døgnet men blankt nekter å lære seg noe om den.

- Folk som skylder på meg hver gang noe på pc'en, etc. ikke virker og jeg har ikke rørt det.

- At Rhapsody og OPENSTEP har en så sykt følsom installasjonsrutine.

 

Sen.edit: Faren min presterte å bli sur på meg fordi hans maskin (Dell med minst 10 forskjellige virus) ikke ville skrive ut lengre.

Endret av operaman
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

-at jeg går tom for øl (det er helg, jeg må få lov)

-naboen

-å få flis under nagla på jobb idag (jobber i en resepsjon, hvor bra gjort er det ikke å få en flis under nagla da?)

-at jeg er trøtt nå, men ikke har giddet å legge meg.

-at folk er treige med å svare på tråder jeg følger med i på denne tiden av døgnet? Sover folk? :wow:

Lenke til kommentar

Jeg jobber som IKT lærling på en skole, og må bare få ut noe her.

 

-Lærere som ikke kan en dritt, men har sine EGNE teorier om hva som er galt. "Kan det være søørveerren?" "NEI. Du har bare skrevet feil passord."

 

-Lærere som skylder alt på meg og mine kollegaer når pcen ikke funker. "Du, nå må dere jobben deres her, pcen slår seg ikke på." "Ehem, STRØMKABELEN ER IKKE I."

 

-Lærere som maser på oss angående ting som OVERHODET ikke er jobben vår. "Du, unnskyld meg, siden du er sånn underbetalt lærling og sikkert ikke har NOE viktig og gjøre, kan ikke du bære ut noe greier for meg"

 

-Elever som trykker på utskrift 60 ganger fordi det ikke funker og kommer inn til oss og whiner. "Se, en utskriftskø på 140 sider, jammen så fint da."

 

-Når du skal hjelpe en lærer med noe, så sitter han på siden av deg og later som han vet hva du gjør. "Åja, du trykker på startmenyen, mhm, jada."

 

-Forpulte stygge tryneforvrengte tispe som ABSOLUTT mener at HUN har rett.

 

"Hei, jeg er en tispe på 45 år som ikke kan noe om en pc, men forsatt har jeg mer peiling enn han dumme ikt lærlingen. FOR HAN KAN JO IKKE NOE."

 

Du din jævla tispe, jeg håper du blir drept av en sverm med sinte bier.

 

 

Thats it. :)

Lenke til kommentar

Jeg hater..

 

- Folk som tror jeg skal voldta morra dems, tisse i bensintanken på bilen dems og lignende bare fordi jeg på dem.

- 15 år gamle gutter som prøver å være kule/tøffe når jeg går forbi dem.

- Innvandrere som står der og tøffer seg, sier ting som "Olløø" "Cousra" "Ahh, schpa kæbe, løøh?" og slike ting. Få dere en jobb istedenfor å true andre mennesker bare fordi dere har fått opphold her i landet. (Gjelder selvsagt ikke alle innvandrere.)

- Lærere med dårlig ånde som skal utforske intimgrensene sine når de skal snakke med deg. (Stikke trynet sitt heeeelt opp i trynet ditt)

- Psykopater som tror at stesønnen deres blir bedre av at de får bank. (Takk skal du ha.)

- Menn som ikke hjelper dama/kona i hjemmet, og som bare ser på/regner med at dama/kona skal fikse alt. (Man er da to om det, right?)

- Pensjonister som står på senteret 15 minutter før det åpner. Skikkelig knall når vi ser hvordan dere klistrer dere opp mot døra når vektern kommer for å låse opp.

- Pensjonister som tror at den "lille magen" de har forsvinner hvis de drar buksa lenger opp. (Den gjør ikke det, det ser bare ut som dere går med bleie.)

- Pappagutter som ikke skjønner en dritt av livet.

- Pappagutter som får jobb for første gang i livet sitt, (20 år) og da får en timelønn på 270 kr.

- Pappagutter som disser jobbene jeg har hatt. (Butikkhjelp, servitør, bilvasker.) PRØV å gjør den samme jobben selv.

- Kamerater som tjener 25000++ i mnd. (Jeg er arbeidsløs.) Og som i tillegg skryter av det rett opp i trynet mitt.

- Jenter som plutselig forandrer seg.

- Jenter som tror at intimbarbering er kreftfremkallende, og lar det derfor vokse en skog nedentil. Når lyset kommer på så ser det ikke så jææævlig bra ut.

- Jenter som tror de må ligge med gutter for å bli populære.

- Jenter som ikke ligger med meg for å bli populære.

- Jenter som ser på meg og sier: "I don't think soooo!" (Greit, jeg hadde gått for morra di uansett.)

- Folk som må ha en plan for alt de skal gjøre.

- Ex-kjærester som føler for å slenge dritt, 3 uker etter at vi slår opp.

- Folk som skriver ting som "LFG DM???" "cna u hlp me plz??????" osv når jeg spiller.

- Frisører som ikke skjønner at du bare skal klippe litt.

- Kvinnelige, digge frisører som står og dytter puppen sin i kinnet ditt, mens du vet at du aldri kan få ei slik jente.

- Forumbrukere som ikke bruker stor bokstav først i en setning når de skal lage en ny tråd.

- At Jim og John er døde. (Morrison og Lennon.)

- At jeg ikke har jobb.

 

 

Det var det meste. Kommer sikkert på noe mer etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Når Folk Bruker Stor Forbokstav På Alle Ordene I Ei Setning Sånn At Det Skal Se Ut Som At Dem Er Mer Oppvokst Inni Hodet Enn Hva De Egentlig Er.

 

EDIT: Damebind reklamer, og alt sånn "intimvask/intimsåpe/intimbriller" ting. Kjønnsdiskriminerende :cry:

 

Og så klart musikkreklamer på TV. "Dette albummet MÅÅ du bare kjøpe! 1 243 album solgt på en bensinstasjon nær deg!"

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...