co2 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ting som irriterer meg no jævlig er folk som er så trangsynte at de ikke klarer å se forskjell på fjortis-gothere og "ekte" gothere.. Ikke se forskjell på patetisk og tragisk ja Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ikke se forskjell på patetisk og tragisk ja det var dagens visdomsord edit: irriterer meg av og til over trådstarter... Endret 29. september 2005 av LifEstEElEr Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Irriterer meg grønn over folk som ikke lar meg være i fred når eg har gitt beskjed om at alt eg ønsker e å være i fred... ikke min feil at folk har dårlig samvittighet for nokke og må leke god samaritan for at de skal føle seg bedre.. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ting som irriterer meg no jævlig er folk som er så trangsynte at de ikke klarer å se forskjell på fjortis-gothere og "ekte" gothere.. Folk som skiller på fjortis-goth'ere og "ekte" goth'ere. Som om en "ekte" goth'er skulle være noe bedre. Nei, det jeg egentlig skulle si var at jeg irriterer meg seriøst over DELL-reklamen på TV. Hvorfor i svarteste skal hu dama legge så mye trykk på siste stavelse i hver eneste setNING? Det blir så sinnsykt slitsomtt å høre PÅ! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det som irriterer meg er alle de reklamene for anti-rynkekremer og annet dritt for kvinnfolk. Tror ikke de har det slik med de få barberskumreklamene, nei. Det jævligste er de leggbarberingsreklamene! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Ikke se forskjell på patetisk og tragisk ja det var dagens visdomsord edit: irriterer meg av og til over trådstarter... Skjønner jeg godt... Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ting som irriterer meg no jævlig er folk som er så trangsynte at de ikke klarer å se forskjell på fjortis-gothere og "ekte" gothere.. Ikke se forskjell på patetisk og tragisk ja Det å være en såkalt fjortisgother er i mine øyne tragisk.. Nettopp fordi de prøver å etterligne alle andre! Men hvordan kan du sitte her og påstå at det å være en ekte gother er tragisk? Det ville blitt akkurat som om jeg skulle syntes at alle folk med hip-hop stil eller sosse-stil er patetiske eller tragiske.. Greit nok at en stil sier mye om en person, men du bør kanskje kjenne dem litt før du kaller dem tragiske! Jeg liker heller ikke mennesker som er fulle av fordommer.. (mens vi allerede er inne på det) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Gothere er tragiske, bare se på Nemi. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Nemi er faktisk morsomt Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Gothere er tragiske, bare se på Nemi. Nemi e tøff! Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvorfor ikke lage en egen tråd hvor man kan diskutere Gothere? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Nei, nemi er grusomt. Akkurat like skamteit som: - Fullmåne - Ulver - Roser - Flaggermus - Edgar Allan Poe - Barberblad - Rødvin - Natten - Tegninger av overnevnte ting. - Bauhaus, The Cure evt for de yngre; HIM. - Fotografier av seg selv/annet som er ute av fokus/viser ikke hele motivet. Selvsagt i svart/hvitt med høyt kontrastforhold osv osv osv Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvorfor ikke lage en egen tråd hvor man kan diskutere Gothere? God idé! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Nei, nemi er grusomt. Akkurat like skamteit som: - Fullmåne - Ulver - Roser - Flaggermus - Edgar Allan Poe - Barberblad - Rødvin - Natten - Tegninger av overnevnte ting. - Bauhaus, The Cure evt for de yngre; HIM. - Fotografier av seg selv/annet som er ute av fokus/viser ikke hele motivet. Selvsagt i svart/hvitt med høyt kontrastforhold osv osv osv uff kor anti du e då ... dumt å ha stereotype oppfatninger av gothere eller andre folk som interesserer seg for okkulte, dystre, mørke eller mystiske ting..data kan faktisk virke sånn på oss noobs av og til Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Nei, nemi er grusomt. Akkurat like skamteit som: - Fullmåne - Ulver - Roser - Flaggermus - Edgar Allan Poe - Barberblad - Rødvin - Natten - Tegninger av overnevnte ting. - Bauhaus, The Cure evt for de yngre; HIM. - Fotografier av seg selv/annet som er ute av fokus/viser ikke hele motivet. Selvsagt i svart/hvitt med høyt kontrastforhold osv osv osv uff kor anti du e då ... dumt å ha stereotype oppfatninger av gothere eller andre folk som interesserer seg for okkulte, dystre, mørke eller mystiske ting..data kan faktisk virke sånn på oss noobs av og til Gothere er droppouts og attention whores Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Gothere er droppouts og attention whores hvordan kan du si det uten å kjenne personene? forklar.. edit: jaja.. den nye tråden om gothere, ble misbrukt etter første post.. Endret 30. september 2005 av skjøge Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Rock/Metall++ Metal rocke! Så alle gothere er dusten, dumminger og folk som bare vil ha oppmerksomhet bare fordi de kler seg anderledes? Hva med muslimer? De kler seg anderledes, men folk mobber ikke dem, å har ikke massevis av fordommer mot dem? Hvorfor ikke?? For alt vi vet, kan gothere faktisk tro på såkalt "mørk" magi og slikt. Noen tror på gud, men hvorfor skal ikke de få lov til å tro på djevelen, eller andre okkulte ting? Noen går med kors, men med en gang noen går med pigger, blir den personen ut-glodd og folk har en masse fordommer mot dem? Det er da deres valg og gå slikt! Vi ser ikke stygt på folk med piercing, eller tattovering, gjør vi? Eller de som kløyver tungen, eller tar svarification, eller burning, eller er dere virkelig så trangsynte at dere mener at DERE har rett, og alle andre som er anderledes er feil?? Skal dere bestemme hva som er rett og galt når det gjelder å kle seg? Kan ikke folk ha en fri vilje til å gå i det de vil? Disse meningene deres gjør meg seriøst kvalm Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ting som irriterer meg en hel del: - Folk som faan ikke kan trafikkreglene - Unger under 18 som raver dritings rundt i byen i helgene. - Reklame/nyheter midt i filmer på tv - Folk som ikke slår av mobilen på kino - Mennesker som står å prater ved siden av overgangsfelt. Gå over eller gå VEKK. Sikkert mye mer også, men jeg gidder ikke tenke på det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå