Totenkopf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Eg hate folk så skrive på dialekt åg slutte alle setningane me =) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 -Gutter med rosa pannebånd ... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Gutter....... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 folk som mener at gutter som tar var på utseende og er interissert i mote er homo.. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg irriterer meg over følgende.... Pensjonister Sure folk, spesielt folk som jobber i det offentlige Gutter som sipper Jenter som er sammen med idioter Folk som stjeler Folk som gjør narr av andre fordi de er usikre Folk som tror de er bedre enn alle andre DELL Mopeder Pedofile Bortskjemte pappagutter som aldri har møtt motgang her i livet Mindreårige som ikke klarer oppføre seg når de drikker (Veit jeg er under 18) Jenter som klager over hvor feite de er, når virkelig feite jenter er til stede Folk som maser om privatlivet mitt og hvordan jeg skal styre det Folk som tror de veit ting de ikke har peiling på Bråkete, snyltende, kriminelle og arbeidsløse utlendinger Dårlig reality Rock/Metall++ Jenter jeg ikke liker, som klenger Folk som skal stå helt oppi tryne på meg når de skal si noe Lærere Sure bussjåfører om morgenen Folk som sier "hæ" når de egentlig hørte hva jeg sa Kamerater som ikke blir med å feste, fordi de skal spille WoW Folk som tror de er morsomme Kan egentlig fortsette til jeg får krampe i fingra, men jeg gir meg mens leken er god... Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg irriterer meg over følgende.... Pensjonister... Kommer jo an på hva slags pensjonister, men det er noen som er konstant sure og ikke liker ungdommen. Disse hater jeg Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg irriterer meg over følgende.... Pensjonister... Kommer jo an på hva slags pensjonister, men det er noen som er konstant sure og ikke liker ungdommen. Disse hater jeg Ja, det er sant.. tar ikke alle under en kam der. Men disse sure og blærete gamlingene, som ikke tåler noenting.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Folk som ikke setter på plass stolene etter seg. Da tenker jeg på stolene f eks atmed matbordet... Lenke til kommentar
stout Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 - At det skal være så utrolig vanskelig å finne "den rette" MP3-spilleren. - At folk flest irriterer seg over og "hater" de latterligste ting. - Alle de største norske nettavisene og deres latterlige artikler og overskrifter (og fortsatt er jeg innom alle opptil flere ganger daglig ). - Diverse fysikklover. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 99% av alle hotte damene på blink har en fil som heter "Meg og datteren/sønnen min". ARGH, DRIT I KLEKKE UNGER... Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Ja, det er sant.. tar ikke alle under en kam der.Men disse sure og blærete gamlingene, som ikke tåler noenting.. nupe.gif Får håpe det ikke er noen pensjonister på forumet Endret 28. september 2005 av ^FeKtus Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jenter i trafikken... Blir faktsik redd når jeg ser en gammel dame i en liten bil... Jo mindre bil, jo verre kjører de den... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ti år gammel. Kan ikke noen gi meg en hammer slik at jeg kan slå inn skallen på alle gotherne i vårt langstrakte land. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ti år gammel. Kan ikke noen gi meg en hammer slik at jeg kan slå inn skallen på alle gotherne i vårt langstrakte land. HAHA... Hu var fæl! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Disse "gotherne" er jo bare unge ungdommer som ikke helt har funnet sitt sted i verden eller seg selv for den saks skyld. De prøver vel bare å finne tilhørighet et sted. En annen ting jeg irriterer meg over er disse som går rundt med svarte latex-kapper og tror de er kule. Som oftest har de ingen stil som tilsvarer svart kappe engang. Som oftest joggesko og slitte folkejeans under.. Og helt kort vanlig hår selvfølgelig! Endret 29. september 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ti år gammel. Kan ikke noen gi meg en hammer slik at jeg kan slå inn skallen på alle gotherne i vårt langstrakte land. Søt da Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Gothere kan faktisk være snille! Lenke til kommentar
stout Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Nå skal jeg ikke si noe fint om gothere, men håper og regner med at denne tråden, som har utviklet seg til en "hets en gother i dag"-tråd snart blir stengt. Irriterer meg forresten over folk som rakker ned på andre, uansett grunn. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ting som irriterer meg no jævlig er folk som er så trangsynte at de ikke klarer å se forskjell på fjortis-gothere og "ekte" gothere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå