Passasjer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 AcolyteGutripper. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 AcolyteGutripper. Haha... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 AcolyteGutripper. Haha... Vel, det er vel mer avatarbyttene dine, da. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 AcolyteGutripper. Haha... Vel, det er vel mer avatarbyttene dine, da. Det kan jeg leve med... Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Spesielt folk med laaange nick. Det er slitsomt. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 -Generelt dumme personer Holder med deg på den. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Klistremerker som sitter fast på eplene du skal spise.... Hahhaha. Enig. Noen er faktisk jævlig vanskelige å få av og. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Penner som streiker under eksamen..... Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 -Folk som tror at de er så smarte men likevel dumme -Folk som kritiserer alt -Når jeg ikke får mat -Lærerene på skolen -Folk som har kjempelange MSN nick -Når TV svikter -Når jeg har ingen penger på meg ...og masse andre ting men de er for personlige. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skjedde senest i går at et rasshøl ba meg være stille mens han og kompisen sin satt og hylo av de samme jævla reklamene som går på TV 24/7. - Jeg irriterer meg over illeluktende promper. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Folk som driter i hvilken vogn de kjører. Altså vogntog som kjører et lass med tv'er til elkjøp mens det er en rimi reklame på vognen. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg hater folk man sier ting på tull til som kanskje høres litt rart ut også flirer personen av det å skjønner at det bare var tull, også etterpå går den personen til noen andre å gjør narr av det man har sagt som om man mente det helt seriøst vis dere forstod!? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Folk som skal være morsomme, men tørr ikke å gå hele veien. Blir så spakt og så avslutter man med "neeeida". Jeg blir bare å irritere meg over at jeg snudde meg for å høre på. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 En ting til: dårlig oppbygde setninger: Jeg blir bare å irritere meg over at jeg snudde meg for å høre på. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Folk som snakker en mix av dialekter! trafikalt grunnkurs Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Foreldre, søsken, venner, kjæreste.... ALT og ALLE! *grrrr* Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Dolly. Makan til snavlekjerring. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 -Når en jente jeg liker snakker om kjæresten sin me too... ^ Er masse ting jeg irriterer meg over, men kan nevne en ting som jeg kom på akkurat nå, og det er folk som bruker sånne jævla bokstavsmileyer i MSN, sånn at de setter inn en diger bokstav på noen få bokstaver. Utrolig irriterende, og ødelegger lesbarheten. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 - Gamle kjerringer som glor etter deg på gata fordi di ikke liker deg - Når banken stenger klokken tre og du ikke slutter på skola før halv fire. - Postvesenet når di herper pakka di! - Folk som spiller WoW istedenfor å gå på skolen men likevel klager over karakterer. - Folk som klager over snus og røykeloven på skoler (J.... irritabelt faktisk) - Filmer med liksom hacking. (foreksempel The Hackers eller Swordfish) På forumet: - Folk som opretter nye tråder med over hundre skrivefeil. - Folk som har beskrevet problemet svært dårlig, men som likevel forlanger svar - Folk som stadig vekk opretter nye tråder uten å søke i gamle inlegg eller bruke fem minutter på google. - Folk som ikke bruker mellomrom - Folk som ikke bruker punktum - Folk som bruker slengord Da kommer jeg ikke på noe mer! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 En ting til: dårlig oppbygde setninger: Jeg blir bare å irritere meg over at jeg snudde meg for å høre på. En ting til: dårlig oppbygde setninger: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå