The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Hva irriterer du deg over? Regler: - INGEN personhetsing. (Unntatt kommentarer om min avatarbytting) Flere regler kommer senere. Endret 18. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Hva irriterer du deg over? Den konstante avatar skiftingen din Edit : Følte meg truffet av Newt32 utalelse Endret 18. september 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Veeeeldig mange ting. Hmm.. f.eks folk på forumet som kun skriver med små bokstaver hele tiden. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 - Folk som ikke klarer å holde kjeft på kino. - Folk som skriver "omg, f*cking noob" på b.net. - Folk som ikke kan bowling-folkeskikk. - Folk som ikke åpner linjene sine i bittorrent. - Folk som bare kommer på fest for å lage bråk. - Folk som bruker 3mnd på å betale tilbake penger. ... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva faen er bowling-folkeskikk? Det som plager meg: - Folk som klager på at jeg snakker under reklamen på kino. - Folk som skal oppi trynet ditt fordi du bare kommer borti dem. - Folk som tror vold er eneste løsning. - Spritfylla. - Folk som puster tungt. - Folk med ryggsekk på bussen. - Feite folk i trange korridorer. - Horete jenter. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Masse, spesielt mange folk.. -Når tekniske ting i hjemmet ikke funker -Når jeg ikke får til leksene -Folk som har kjempelange nick på MSN -Folk som er _mye_ smartere enn meg, slik at de kan snakke slik at jeg ikke skjønner hva de sier. -Når jeg ikke finner det jeg leter etter -Folk som puler når de er 12-13 -Fæle colavarianter Endret 19. september 2005 av loco-flirt Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 -Folk som har kjempelange nick på MSN-Fæle colavarianter Enig til tusen! Irriterer meg og over : -Folk som ikke kan holde avtalene sine. -Folk som skriker når de snakker i mobilen sin. -Folk som spiller techno versjonen av fraglene på bussen. -Folk som må fortelle hvor mange kalorier det er i alt og hvor ekstremt usunt det er for deg. -Folk over 40 som er drita full. -Folk som skal ha lange svar ut av meg 2 sec etter at eg har våknet. -Gutter med rosa pannebånd ... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Hva faen er bowling-folkeskikk? det er at du ikke skal kaste mens en til høyre kaster elns... være rolig og slikt.. ikke banne... tror jeg da... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du tror det er bowling-folkeskikk, men du insisterer på at folk følger den? Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 - Folk som klager på at jeg snakker under reklamen på kino. Så enig, så enig!! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvis jeg sitter med en kompis eller ei venninne, så vil jeg gjerne snakke fra meg før filmen. Skjedde senest i går at et rasshøl ba meg være stille mens han og kompisen sin satt og hyl-lo av de samme jævla reklamene som går på TV 24/7. Da han ba meg være stille sa jeg rett og slett nei, og fortsatte. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Du tror det er bowling-folkeskikk, men du insisterer på at folk følger den? Nei jeg insisterer ikke på at folk følger den... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Vel, da gjør CurSe det :] Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 irriterer meg over: - De satans bottene i cs! - Wannabe smartasses... - Lyssabelen til Master Vindu i star wars I, II og III - Peter Jackson - Ringenes Herre filmene - Grunts i Halo 2... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Punktum i emnetitler på én setning. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) En ting til jeg irriterer meg veldig over: Hun fæle kjærringa i "Duplex"!! Endret 18. september 2005 av loco-flirt Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Punktum i emnetitler på én setning. Lenke til kommentar
tuusjr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Klistremerker som sitter fast på eplene du skal spise.... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 -Urealistiske ting på film som skal virke realistiske -Andre folk som er fulle når jeg selv ikke er full -Når en jente jeg liker snakker om kjæresten sin -Generelt dumme personer Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 -Når en jente jeg liker snakker om kjæresten sin me too... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå