tjcombo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Yo, Sida er ikke værst, bra begynnelse faktisk, det jeg vil foreslå er at du lyser opp table borderene litt, noe ala google annonse. marg er noe som absolutt trengs. Likte slagordet. Søkefeltet ble kanskje litt for langt oppe, hvis du prøver å legge det under logoen så hadde det nok blitt bra. Og om du brukte Samma stil som tittelen til google annonsen så hadde det blitt mer likhet i sida, enn å bruke lyse blå farge. også synes jeg at du skal flytte linkene under søke feltet slik at du har mer og bedre plass på å skrive nyehtene. mulig jeg bruker søkesida di i fremtida Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg begynner å lure på den estetiske sansen til enkelte her: jævlig fet startside mann....men ellers var den dritbra, syntes designet passet og var enkelt. Siden var bra den Yo, Sida er ikke værst, bra begynnelse faktisk Jeg vil si at til og med Google sin første side slår dette "designet". Du må tenke deg om, du skal lage en startside, en side alle ser først når de åpner nettleseren sin. Altså, dette var i 1998, nå er det 2005. Du må tenke på at siden din skal være behagelig for øyet, samtidig vise en hel del informasjon. Fargene dine, ikke behagelige. Oppsettet, for mye rot og store bokser, små overskrifter. Lykke til iallefall, skal endel for å kunne greie å lage en god startside. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Jeg begynner å lure på den estetiske sansen til enkelte her: jævlig fet startside mann....men ellers var den dritbra, syntes designet passet og var enkelt. Siden var bra den Yo, Sida er ikke værst, bra begynnelse faktisk Jeg vil si at til og med Google sin første side slår dette "designet". Du må tenke deg om, du skal lage en startside, en side alle ser først når de åpner nettleseren sin. Altså, dette var i 1998, nå er det 2005. Du må tenke på at siden din skal være behagelig for øyet, samtidig vise en hel del informasjon. Fargene dine, ikke behagelige. Oppsettet, for mye rot og store bokser, små overskrifter. Lykke til iallefall, skal endel for å kunne greie å lage en god startside. Jeg har sett verre sider. han skal nok ikke lage verdens beste startside, EDIT: desuten er ikke den sida så ille at øynene detter av Endret 19. september 2005 av tjcombo Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har du sett verre? Gratulerer. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har du sett verre? Gratulerer. wohoo! Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg vil si at til og med Google sin første side slår dette "designet". Du må tenke deg om, du skal lage en startside, en side alle ser først når de åpner nettleseren sin. Altså, dette var i 1998, nå er det 2005. Du må tenke på at siden din skal være behagelig for øyet, samtidig vise en hel del informasjon. Fargene dine, ikke behagelige. Oppsettet, for mye rot og store bokser, små overskrifter. Lykke til iallefall, skal endel for å kunne greie å lage en god startside. George Bush: Siden det høres ut som du har peiling på dette, har du noen gode konkrete forslag til hva som kan gjøres for at det skal bli bedre? Jeg har selv tenkt på å i alle fall flytta headeren med logo og søkefelt litt, slik at det blir mer luft i toppen. Håper siden ikke bugger så mye ved litt mindre vindusstørrelse da. Jeg skal prøve å lage boksene litt penere, kanskje med litt avrundede gifer eller noe. Når det gjelder fargevalg er jeg ganske usikker på hva jeg skal foreta meg, må vel prøve meg litt fram her, surfe litt rundt å prøve å se hva som ser bra ut. Adressa til den sist oppdaterte sida er: http://www.idi.ntnu.no/~brager/start/ Noen som har noen synspunkter på den nye menyen på venstresida forresten? Takk for kommentarer så langt! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har, men jeg orker ikke skrive nå. Kan si det for penger ($). Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har, men jeg orker ikke skrive nå. Kan si det for penger ($). hvorfor i det hele tatt komme med kritik da? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ikke runde kanter, det kan til tider bli barnslig... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Men herregud da. Fargene dine, ikke behagelige. Oppsettet, for mye rot og store bokser, små overskrifter. Så finn noen behagelige farger da, og mindre bokser, og større overskrifter. Endret 19. september 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå