whom Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har dette kameraet, men mistet alt av utstyr. Nå er det vel ikke så mye jeg trenger, foruten lader (til litium batteriet) og USB kabel. Hvor kan jeg få tak i det? Er laderne til Sony av samme type, så de kan kjøpes over alt? Kanskje jeg kan finne det på Ebay, annen netshop? takker for svar. Lenke til kommentar
whom Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Ser at de har lader på Ebay for en billig penge, men antar at det er 210V lader, og vil derfor ikke fungere i Norge. Ellers var jeg innom sonys sider, men der skulle de ha over 1k for en lader (!) Satt pris på om noen som vet hvilken "master" lader som trengs, ov hvor den kan kjøpes. Lenke til kommentar
whom Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Tillater meg en liten bump. Blir vel til at jeg bestiller det som trengs på Ebay. Lenke til kommentar
whom Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Da skulle jeg være passe klar til å bestille lader, men trenger jeg en spesiell usb\FW kabel som bare passer til denne modellen? Selges på ebay, så klart. Hvis det er en standard firewire kabel som trengs, skal jeg alltids klare å få tak på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå