samye83 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Emne tittelen sier alt Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er PSP sonefri?Ja, men kun på spill, det vil si at om du har planer og se film på den så bør du satse på den japanske modellen da vi(norge) har samme regionskode som Japan http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=372727 Med andre ord, så burde det ikkje vere noko problem å spele amerikanske PSP spel på ein europeisk PSP. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Skjønner, men jeg fikk høre av en mann som driver med psp import og han sier at psp fra kina og japan er mye bedre enn de europeiske versjonene. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skjønner, men jeg fikk høre av en mann som driver med psp import og han sier at psp fra kina og japan er mye bedre enn de europeiske versjonene. Tull sier bare jeg. Er samme innmat på dem begge, og dem yter helt likt. Spillene fra andre regioner kan du og spille, det du ikke kan gjøre er å se på film som er ifra feks usa da, som er sone1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Skjønner, får vel titte rundt og finne den billigste psp'en. Sparer jeg penger ved å kjøpe fra utlandet, så gjør jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå