John Keats Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hei, er det noen bra enchants for casters ute og går? Skulle gjerne hatt en enchant til de nye arcanist-bootsa mine men vet ikke hva som finnes. Er det noe og annbefale? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 small speed enchant, løper 8% (?) fortere til fots, bra for kitere. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 small speed enchant, løper 8% (?) fortere til fots, bra for kitere. Er jo også +5 spirit og +7 stam på boots. Du får selvsagt også Mithril Spurs (som ikke e renchant) så du rir fortere. Lenke til kommentar
Myx Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 small speed enchant, løper 8% (?) fortere til fots, bra for kitere. Er jo også +5 spirit og +7 stam på boots. Du får selvsagt også Mithril Spurs (som ikke e renchant) så du rir fortere. Jeg vet ikke om jeg forstår helt riktig hva du mener, men mithril spurs kan *ikke* brukes sammen med armor kits eller andre enchants så vidt jeg vet. Bare så vi har det klart =) Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg vet ikke om jeg forstår helt riktig hva du mener, men mithril spurs kan *ikke* brukes sammen med armor kits eller andre enchants så vidt jeg vet. Bare så vi har det klart =) Han spurte etter enchants.. Jeg nevnte bare at du kan få det på skoene, men er ikke enchant Selv foretrekker jeg stam på skoene Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 22 INT på staff Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 22 INT på staff Jeh, hadde man enda kunnet enhcnate +22 int på skoene så hadd det jo vært fett Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) +7 stamina . er vel det du burde ha, det er ivertfall det mes økonomiske. foruten om mithril spurs da Endret 18. september 2005 av Anubizzzz Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 +7 stamina . er vel det du burde ha, det er ivertfall det mes økonomiske. foruten om mithril spurs da Hvem bryr seg om økonomi da? Her er det om å gjøre å bli så imba som mulig Et par ridesko med mithril spurs og et par sko med +7 stam på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå