henny Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skulle oppdatere nå med windowsupdate og så da til min forskrekkelse at jeg måtte ha en unik produktkey som var utgitt av microsoft. Productkeyen min var funnet hos andre maskiner og var dermed ugyldig. Må man altså kjøpe windows nå da? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Høres ut som du har drivet med pirat kopiering Du burde endre innlegget littegrann Svar til spørsmål: Ja, du må kjøpe din egen for å være helt sikker på å få oppdatert. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Må man altså kjøpe windows nå da? He he, ja du må nok det. Trodde du den var gratis? :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skulle oppdatere nå med windowsupdate og så da til min forskrekkelse at jeg måtte ha en unik produktkey som var utgitt av microsoft. Productkeyen min var funnet hos andre maskiner og var dermed ugyldig. Må man altså kjøpe windows nå da? Nei, det er fullstendig lovlig å stjele her i landet . Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Håper jeg ikke får advarsel for dette. Åpne IE. Verktøy -> Alternaltiver for Internett -> Programmer -> Administrer tillegg. Deaktiver "Windows Genuine Advantage". Nå får du tilgang til alle updates Er jo ikke ulovlig dette trikset da. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 neida bære søk etter key eller finn et prog som lager det....trenger ikke kjøpe det.. dette er selfølgelig ikke lov og jeg offordrer ikke til det så det er sagt..... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Om du er den rette eieren av Windows (enten via CD eller en OEM) så kan du nok ta kontakt med windows for å få hjelp til å rettet problemet. Om du bruker en pirat-versjon av windows, kjøp den. .. eller gå over til linux Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) "Vi tillater ikke piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Vi tillater heller ikke brudd på åndsverksloven eller copyrighted materiale i form av musikk eller video. Norges lover tillater deg kanskje å laste ned musikk - vi gjør det ikke. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale." To hjelpsomme sjeler har fått en advarsel. Tråden stenges. Endret 19. september 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg