Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hyggelige ting en kan gjøre for kjæresten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vær interessert når hun snakker

En så utholdende mann ville vunnet alle verdens maratonløp, om han så løp dem rett etter hverandre.

Jeg har nå gått til anskaffelse av høyhastighetskamera, så jeg kan få se hvordan damene ser ut når de har munnen lukket, så jeg har mer å vurdere ut ifra.

Lenke til kommentar
vær interessert når hun snakker

En så utholdende mann ville vunnet alle verdens maratonløp, om han så løp dem rett etter hverandre.

Jeg har nå gått til anskaffelse av høyhastighetskamera, så jeg kan få se hvordan damene ser ut når de har munnen lukket, så jeg har mer å vurdere ut ifra.

haha! du sier noe. :!:

Lenke til kommentar
Inviter på fancy restaurant, kjøp gaver, gi komplimenter

Sist jeg gjorde akkurat det ble hun veldig glad, men hun sa litt senere at hun synes det kanskje ble litt mye. så jeg vet ikke helt jeg. Man vet aldri.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Inviter på fancy restaurant, kjøp gaver, gi komplimenter

Sist jeg gjorde akkurat det ble hun veldig glad, men hun sa litt senere at hun synes det kanskje ble litt mye. så jeg vet ikke helt jeg. Man vet aldri.

Uten å ha det fnugg erfaring synes jeg det å legge om til å bli helt slave kan være litt feil, da får hun dårlig samvittighet. Men å gjøre det av og til, og å ha et ekstra øye til henne og gi henne komplimenter og oppmuntring på hverdagene, bør være supert...

Lenke til kommentar

Kjøpe den typen mat som du vet at hun/han liker, sette på yndlings cd'en, eller ofre ditt favoritt program for å se hans/hennes istedet.

Legge et ullteppe over kjæresten når han/hun har sovnet på sofaen igjen. :love:

Som andre folk har nevnt e massasje en klar vinner!

og så..gjøre en ting som du som oftest glemmer. Ta ut søppelet elr noe sånt. Litle things matter :p

Endret av Coke lovin chick
Lenke til kommentar

Massere. Men ikke på de vanlige stedene, for eksempel mellom øyenbrynene. DØDSGODT! Eller kanskje vi bare er litt sære. :p

Fortelle henne hvor pen hun var i dag. Spesielt i den genseren.

Fortelle en erotisk historie om kvinnen på toget som ville ha trekant med paret slik at hun ikke har hodepine mer, men vil likevel.

Kjøpe noe godteri/brus du vet hun liker, men hun ikke orker å bevege ræva si for å gå og kjøpe.

Gå en lang tur sammen og snakke om alt mulig.

Lenke til kommentar

Lur henne til å tro at dere skal ha fiskeboller til middag, men egentlig så har du laget/kjøpt favoritt-retten hennes. Hvis hun er glad i pizza, så kan du bestille pizza fra Peppes uten at hun vet det.

Kjøp med deg favoritt-godteriet hennes, og gi det til henne på en finurlig måte.

Legg et søtt kort på kjøkkenbenken til henne. Evt. legg et søtt brev på puten hennes når hun skal legge seg.

Hvis hun har familie/venner på en annen kant av landet, ta initiativ til å invitere dem, og vart dem opp med middag og slikt.

Foreslå at dere skal finne på noe du vet hun har lyst til, men kanskje hun har tenkt at var for sløseri av penger.

Foreslå at dere skal finne på noe du vet hun har lyst til, men som du ikke nødvendigvis har så superlyst til.

Bak muffins til henne.

Kjøp noe hun virkelig ønsker seg, men som hun ikke unner seg selv å kjøpe.

Vekk henne med en deilig frokost med levende lys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...