Jihadinmymind Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Lurer på fine / hygelige ting en kan gjøre for kjæresten.. Noen osm har noen gode ideer? Plz hold dere unna alle sexual spøkene som alltid strømmer på her... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Roser? Kjøpe en ny sofa istedenfor en ny pc f.eks Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sånne små ting i hverdagen blir vel satt godt pris på, har jeg hørt. Varte henne/han litt ekstra opp osv. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Gjør litt research, og finn en matrett hun liker veldig godt. Så inviterer du henne på filmkveld hjemme hos deg, med mat først Jenter smelter av sånt :] Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva med når man bor sammen da? Litt vanskeligere da på grunn av at man har på en måte sveiset sammen personlighetene og vanene. Roser fungerer jo alltid da! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det kan ha mye å si hvor lang tid dere har vært sammen... Det er en svært viktig ting man må gå ut ifra. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 For dei som bor saman: Du kan evt lage ein matrett som ho/han likar? Kan legge ei rose under puta til kjærasten din, varte ho/han litt ekstra opp. Gi kompliment. Dei små tinga. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva kan man finne på etter fire år da? og har bodd sammeni 2... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Lage middag til han/henne... =) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva kan man finne på etter fire år da? og har bodd sammeni 2... Da gjelder mat/roser som nevnt ovenfor, men i tillegg disse "sexual spøkene" som vi ikke skulle nevne her i tråden. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det gjør jeg nesten hver dag etter jobben da Noen dager lager hu mat, andre dager jeg.. Får ta a med på resturant.. heh.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det er forskjell på å lage fiskeboller fra boks og et måltid hun ser du har lagt mye arbeid i, bare for hennes skyld. Sett på litt rolig musikk, tenn levende lys, lag et godt måltid til henne og tilby deg å gi henne en god massasje med olje etterpå. (Er du ekstra kinky kan du kjøpe spiselig olje, og gjøre det til en all-over-massasje ) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jess.. du har jo rett i det.. Men massasje er gudd.. Får stikke nedom byen en dag og handle inn noe.. så får man det fint tenker jeg.. E Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jepp. Massasje er lett å lære seg, men vanskelig å mestre, men uansett hvor flink du er så gir deg deg masse kudos hos madammen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvis dere bor sammen kan du overraske henne med å rydde & vaske kåken. Servere en god middag (favorittretten hennes), vin, og verdens beste dessert - Da hadde iallfall jeg blitt glad (hint hint) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvis dere bor sammen kan du overraske henne med å rydde & vaske kåken. Servere en god middag (favorittretten hennes), vin, og verdens beste dessert - Da hadde iallfall jeg blitt glad (hint hint) Synes roser var en god idè Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 "Jeg elsker deg / er glad i deg" osv for ingenting. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvis dere bor sammen kan du overraske henne med å rydde & vaske kåken. Servere en god middag (favorittretten hennes), vin, og verdens beste dessert Jeg som trodde slaveriet var avskaffet Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvis dere bor sammen kan du overraske henne med å rydde & vaske kåken. Servere en god middag (favorittretten hennes), vin, og verdens beste dessert Jeg som trodde slaveriet var avskaffet He he..synes det fungerer utmerket på den måte her, jeg Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvis dere bor sammen kan du overraske henne med å rydde & vaske kåken. Servere en god middag (favorittretten hennes), vin, og verdens beste dessert Jeg som trodde slaveriet var avskaffet He he..synes det fungerer utmerket på den måte her, jeg hehe, du synes det funker bra ja... skjønner deg godt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå