Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

pioneer DEH-P9600 eller P70BT + EQ

lohelle

Anbefalte innlegg

Hei!

har tenkt å kjøpe ny CD-spiller til bilen. Har hele tiden tenkt på P9600 spilleren da den har "alt" jeg trenger. Men så er P70BT (eller MP) meget billig da med noen greie finesser som P9600 IKKE har..

Problemet er at jeg nesten MÅ ha mer enn 3 bånds EQ (derfor P9600/P8600). Alternativet er da en "rimelig" EQ som kan plasseres under/over CD-spiller (er 2 stk DIN plasser eller hva det nå heter)

Tips til dette? Priser?

Og ser at P9600 er VELDIG billig på megabillig.com . SKAL det være noe problem å handle der? Pioneer har vel 2 års verdensgaranti..(??)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå for en 8600 du :)

En billig EQ vil sannsynligvis ikke bidra til noe særlig da alle ledd mellom lydkilde og høyttalere introduserer potensielle feilkilder. Skal du ha noe som hjelper vil det dra seg oppover i pris er jeg redd, men er du oppsatt på iPod og Bluetooth så kan muligens denne eller lillebroren med "bare" 15 bånd passe: PG 30bånds. Importøren for PG i Norge er Plug'n Play.

Tar du kontakt med AutoD så kan det hende at han kan hoste opp en Kicker KQ30 el.l også.

Problemet er vel at disse tar litt mer plass enn det du har til rådighet.

Uansett er mitt råd keep it clean and simple :)

Skal du delta i konkurranser så lønner det seg å handle i Norge av åpenbare og selvfølgelige grunner.

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...