chokke Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg fant Denne og lurer på hva det er egentlig? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg klarer ikke å kjenne igjen noen av guildene til folka på filmen (klarte bare å lese 2 av dem), men dette skjedde og på min server i går. Det var corpses rundt hele AH. Noen hadde vært i Zul'Gurub og fått en plague som kan overføres til NPC's, noe de såklart gjorde. Og helvete brøt løs. Det var veldig morro (Men vær forsiktig, stor mulighet for å bli bannet hvis dere prøver) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 De kan vel ikke banne folk for noe de selv har lagt ut vel? :o Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jo, det kalles exploit. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Var sånn på min server i går også... ganske festlig. Bare idioter som døde da hehe Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Får sikkert masse honor av å gå inn i IF slik da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå