Complexity Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 er blitt forelsket i Thermaltake Swing og siden det ikke er noen innlegg der og det var lite med tester og sånt på nett så lurer jeg på om det er bra?.. er det mye dårligere ennThermaltake Xaser Tsunami ? og på det siste der, er det plass til min viftestyring bakom lokket?, eller er det for nert slik at jeg ikke kan lukke døren hvis jeg monterer det? mvh ComPlexiTy Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det er ikke noe dør på "Swing" Men det er det på Tsunami.... Kommer helt an på hvilken viftestyring du har... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 google, samt www.thermaltake er din venn... http://www.thermaltake.com/xaserCase/swing/bws/bws.htm http://www.thermaltake.com/xaserCase/tsuna...a/bwa.htm#cable Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 har en slik: og den stikker ganske mye ut.. derfor jeg lurer.. er forsåvidt blidd enda mere forelsket i Thermaltake Soprano tror jeg tar det hvis dere mener det er bra? ser jo urfett ut! og det er billig! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg har Tsunami. Og kan ikke si annet en at det er et bra kjøp, Men selvfølgelig det finnes minus med alle kabinetter og i Tsunami er det: BRÅKETE Vifter, løses jo med viftestyrning Litt løs frontdør, kanskje det bare er hos meg 92mm vifte i siden, skulle vært 80mm. Bilder: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Jeg har Tsunami. Og kan ikke si annet en at det er et bra kjøp, Men selvfølgelig det finnes minus med alle kabinetter og i Tsunami er det: BRÅKETE Vifter, løses jo med viftestyrning Litt løs frontdør, kanskje det bare er hos meg 92mm vifte i siden, skulle vært 80mm. Bilder: har sett du har postet det kabinettet flere andre plasser også überfett men gidder du å se om det er stor plass mellom framdøra og cd-rommene? må vite om jeg får plass til viftestyringa har foresten snakka me fattern nå. han betaler 700kr av det Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 har sett du har postet det kabinettet flere andre plasser også überfett men gidder du å se om det er stor plass mellom framdøra og cd-rommene? må vite om jeg får plass til viftestyringa har foresten snakka me fattern nå. han betaler 700kr av det Desverre, det er nok ikke plass til viftestyringen med mindre du flytter viftestyringen lenger inn. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 har sett du har postet det kabinettet flere andre plasser også überfett men gidder du å se om det er stor plass mellom framdøra og cd-rommene? må vite om jeg får plass til viftestyringa har foresten snakka me fattern nå. han betaler 700kr av det Desverre, det er nok ikke plass til viftestyringen med mindre du flytter viftestyringen lenger inn. huff.. jaja.. digger det uansett tror ganske sikkert at jeg bestiller Thermaltake Soprano! men komplett får det ikke inn før om 3 dager, kan jeg bestille det nå så får jeg det sendt om 3 dager? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 har sett du har postet det kabinettet flere andre plasser også überfett men gidder du å se om det er stor plass mellom framdøra og cd-rommene? må vite om jeg får plass til viftestyringa har foresten snakka me fattern nå. han betaler 700kr av det Desverre, det er nok ikke plass til viftestyringen med mindre du flytter viftestyringen lenger inn. huff.. jaja.. digger det uansett tror ganske sikkert at jeg bestiller Thermaltake Soprano! men komplett får det ikke inn før om 3 dager, kan jeg bestille det nå så får jeg det sendt om 3 dager? Sikker på at du får plass i Soprano da? :!: Ja, du får det sendt om 3 dager om du bestiller nå, Men er leveringen bekreftet eller ubekreftet? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) har sett du har postet det kabinettet flere andre plasser også überfett men gidder du å se om det er stor plass mellom framdøra og cd-rommene? må vite om jeg får plass til viftestyringa har foresten snakka me fattern nå. han betaler 700kr av det Desverre, det er nok ikke plass til viftestyringen med mindre du flytter viftestyringen lenger inn. huff.. jaja.. digger det uansett tror ganske sikkert at jeg bestiller Thermaltake Soprano! men komplett får det ikke inn før om 3 dager, kan jeg bestille det nå så får jeg det sendt om 3 dager? Sikker på at du får plass i Soprano da? :!: Ja, du får det sendt om 3 dager om du bestiller nå, Men er leveringen bekreftet eller ubekreftet? hehe det er ubekreftet men har bestilt nå.. kan vel neppe ta så mange uker før jeg får det da? trenger nytt ganske kjapt edit: legger ved noen bilder av hvordan pc'en min ser ut akkurat nå! Endret 18. september 2005 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå