orelse4054 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hei! Har tenkt å kjøpe meg denne spilleren til bilen min, har noen bra erfaringer med denne? Hvordan kobler jeg til Mp3 spilleren på den? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Spillern er godknall den, du trenger en IPbus som denne for å kunne koble til eksterne enheter. Har du iPod er det kun P57xx og P70BT som har full kompabilitet med styring av denne. Alle andre spillere med "P" foran nummeret har mulighet for tilkobling av IP bus men vil behandle iPod'en som en vanlig ekstern enhet. Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Nå har jeg fått den og montert den Den er kjempe, får inn radiokanalene mye beder og alt :Dsjeeef har gått fra kassett og radio til mp3/cd/radio +++.... hohoohho Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har spilleren selv, og er veldig fornøyd! Du kommer til å bli god venn med den. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hehe, litt av en overgang tenker jeg, ha en lydhør hverdag fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå