Agres Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Heisann Står på jobb, på en bensinstasjon og kjeder meg. Drikker kaffe. Har funnet ut at det er mye godt man kan dyppe i kaffen. Spesielt mye av godteriet fra smågodthylla. F.eks. - Salte smilefjes (noen ganger også formet som måner og bananer) - Krokodiller - Sjokolade (selvfølgelig) Noen som har andre tips? Jeg har masse kaffe og 7 timer igjen på jobb Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 boller, smultringer... (pølse?? .P ) Lenke til kommentar
Agres Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 boller, smultringer... (pølse?? .P ) Pølser: Ut fra egne erfaringer vil jeg anbefale på det sterkeste å ikke dyppe pølse i kaffen da dette var en svært ubehagelig opplevelse. Dette gjelder alle sorter. Boller: Ser heslig ut (etter dypp). Smaker j*vli.. Smultringer: Har vi ikke Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Glem kaffe, og spis søppeldynga Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Prøvd forskjellige typer kjeks? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sukkerbiter! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kjeks er godt å dyppe i kaffen. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Sukkerbiter er en klassiker. Det samme med kjeks. Men jeg orker ikke åpne flere typer kjeks, da jeg må betale for alle jeg åpner (og kjeks pakkene koster mye Søppeldynga kan jeg jo prøve å dyppe ^^ Andre typer godteri? : D Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sukkerbiter er en klassiker. Det samme med kjeks. Men jeg orker ikke åpne flere typer kjeks, da jeg må betale for alle jeg åpner (og kjeks pakkene koster mye Søppeldynga kan jeg jo prøve å dyppe ^^ Andre typer godteri? : D Marshmallows...? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Er godt i gang med søppeldynga nå. Må si at det ikke er stor forskjell med og uten kaffe. Fordi det er harde drops trekker liksom ikke kaffen inn, og dermed blir det bare akkurat første smaken når du putter den i munnen som er forskjellig. Men jeg vil legge til at det er digg og ta en slurk VARM kaffe når du har ett søppeldynga drops i munnen fra før. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Prøv de sure Peace-godisene Lenke til kommentar
Agres Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Prøv de sure Peace-godisene Må først fylle kaffekoppen Skal vi se.. . . *springe til smågodt hylla, hente peacemerker* Wow! Fenomenalt.. Kjempegodt Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kjeks og kaffe er tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå