BigJackW Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Jeg trenger litt hjelp til å Lage en brush: Det skal være en tekst i brushen: © Vegard Kan noen hjelpe meg med det? Endret 18. september 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du kan jo bruke "custom shape tool" der er det jo © og masse mer(Custom shape tool(U)->så velger du shape(hvis den ikke er der så trykker du "all")) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Men hvordan kan jeg lage en Brush av dette da? Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Må du ha en brush da? Du kan jo bruke shape og legge til tekst da Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Men det er ganske mang bilder jeg skal ta på sånn Copyright på. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Da lager du en egen layer med Copyright og det andre du skal ha da, mye enklere Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ok, for å svare på spørsmålet ditt, og ikke komme med alternativ løsning slik som Supah, her: 1. Bruk en custom shape copyright, og legg tekst ved siden av. 2. Edit -> Define Brush Preset 3. Navn på brush preset Ferdig! Kan være en fordel å bytte mode til greyscale før du definerer brush, men det er en smakssak Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jeg har lagd brush pakker mange ganger jeg. Men du må ha rette kunskapen av ting å hva du skal lage. 1. lag det du skal ha som brush.(med ingen bakgrund!) 2. Edit -> Define Brush Preset(når du alle du trenger endrer du navn på de.) trykk F5 så du får opp brush paljetten 3. navn på dem. 4. trykk pilen som peker til høyre i brushes paljetten save brushes 5. lagre med navn DONE se hva jeg jorde http://x.m-ka.net/1.rar Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 grayscale blir automatisk på pscs2 hvis du skal lagre brusher tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå