Datasmurf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hei, jeg har i det siste begynt å bruke BearShare (fant det som et hyggelig og kjekt alternativ til KaZaa/Lite, DC++ og LimeWire (særlig siden sistnevnte bruker 90% av CPU'en min) og andre programmer jeg har brukt til å laste ned musikk og tegnefilm), men for 2 dager siden fikk jeg først trøbbel med at Norton ikke ville godkjenne programmet (dukka opp melding om at jeg ville la BearShare få tilgang til nettet, og kunne velge "Permit" og "Block", uansett hvor mye jeg trykka "Permit", så forsto den det ikke så jeg disabla den funksjonen i Norton et par timer, men uansett... (Norton-buggen var borte etter restart) Da jeg hadde restarta PC'en og skrudd av og på BearShare et par ganger (grunnet lag i WoW), så fikk jeg plutselig ei mer eller mindre "hyggelig" feilmelding, som gjorde/gjør at jeg ikke kunne/kan kjøre BearShare. Jeg har prøvd å laste det ned på ny, oppdatere, reinstallere, installere BearShare Pro osv, men nada virker. Det fungerer helt fint til pappa, og det irriterer meg litt. Her er uansett feilmeldinga: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Ingen som har peil? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Søkte med feilmeldingen på Google og fant denne siden. Den linker videre til BearShare sine nettsider, så jeg vet ikke om den kan hjelpe. Lykke til! Lenke til kommentar
Ruben-noxicon Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er ikke BearShare et program du bruker til å laste ned ting ulovelig?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Ey, jeg betaler $2,95 for å bruke pro-versjonen Edit: Leif Endret 19. september 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er ikke BearShare et program du bruker til å laste ned ting ulovelig?? Ja, bearshare er et fildelingsprogram. Selvom kanskje HW.no vil hjernevaske deg ( ) til å tro at alt som har med fildeling å gjøre er ulovlig, så kan man faktisk dele fult lovlige bilder, filmer, musikk osv. som ikke strider på noen måte mot en eneste lov Til og med ikke HW.no's lov Så, du hadde bare 1/2 rett. Tsk, tsk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Da var DET problemet løst Jeg fjerna først programmet med "Legg til/fjern programmer", så sletta jeg det som var igjen, restarta, la det inn på ny, og så fungerte det. Lenke til kommentar
Ruben-noxicon Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ja, bearshare er et fildelingsprogram. Selvom kanskje HW.no vil hjernevaske deg ( ) til å tro at alt som har med fildeling å gjøre er ulovlig, så kan man faktisk dele fult lovlige bilder, filmer, musikk osv. som ikke strider på noen måte mot en eneste lov Til og med ikke HW.no's lov Så, du hadde bare 1/2 rett. Tsk, tsk men det er ikke lov å diskutere det her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 yeah yeah... sue me Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Finner ikke igjen tråden min på gamer.no's forum så forsøker her. Hver gang jeg dobbelklikker på ikonet (BearShare ikonet på skrivebordet) kommer denne meldingen opp: .\GLibraryWatchDb.cpp (#176) Fatal Error: Unable to load library database. Reason: Generic Failure BearShare will automatically attempt to create a new database when it is restarted. Your old database files have been saved for possible diagnosis. Contact technical support for more information. We apologize for the inconvenience. Hva skal jeg gjøre?? Pliz hjelp meg ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Samme problem som jeg hadde. Bare følg hva jeg har skrevet opp gjennom her, så skal det fungere Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Samme problem som jeg hadde.Bare følg hva jeg har skrevet opp gjennom her, så skal det fungere Har prøvd å legge det inn på nytt. Men når du sier slette det som er igjen. Mener du da sangene?? Har lagt de inn i en annen mappe.. Har nå prøvd atter en gang.. Kan noen gi meg en step-by step guide her? en idiotsikker en? Endret 3. oktober 2005 av Naked Snake Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Samme problem som jeg hadde.Bare følg hva jeg har skrevet opp gjennom her, så skal det fungere Har prøvd å legge det inn på nytt. Men når du sier slette det som er igjen. Mener du da sangene?? Har lagt de inn i en annen mappe.. Har nå prøvd atter en gang.. Kan noen gi meg en step-by step guide her? en idiotsikker en? Vil tro Datasmurf fixet problemet slik: Slettet BearShare i Legg til/Fjærn programmer Gikk inn i C:/programfiler (eller der du har instalert bearshare) og sletta hele bearshare mappa restarta Instalerte bearshare på nytt Prøv det. (må gjøres i riktig rekkefølge) Lenke til kommentar
toreae Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Om du ikke for BearShare til å virke, så prøv Shareaza. Jeg er selv ikke tilhenger av slike svar, fy meg, men måtte bare. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Samme problem som jeg hadde.Bare følg hva jeg har skrevet opp gjennom her, så skal det fungere Har prøvd å legge det inn på nytt. Men når du sier slette det som er igjen. Mener du da sangene?? Har lagt de inn i en annen mappe.. Har nå prøvd atter en gang.. Kan noen gi meg en step-by step guide her? en idiotsikker en? Vil tro Datasmurf fixet problemet slik: Slettet BearShare i Legg til/Fjærn programmer Gikk inn i C:/programfiler (eller der du har instalert bearshare) og sletta hele bearshare mappa restarta Instalerte bearshare på nytt Prøv det. (må gjøres i riktig rekkefølge) Takk.. Men mener du den mappa som heter "BearShare downloads" på deskopet?? Edit: Prøvd nå.. Funka ikke.. sletta alt i programfiler.. Endret 3. oktober 2005 av Naked Snake Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Altså. Om flere trenger hjelp med dette, skal jeg nå skrive fullstendig steg for steg hvordan jeg gjorde det. (Uten screenshots, jeg er ikke så fan av det.) Steg 1: Åpne "Legg til eller Fjern programmer" i Kontrollpanel. Steg 2: Finn BearShare og velg "Endre/fjern" Steg 3: Gå på "C:\Programfiler" og finn mappen som heter "BearShare" (Hvis du har installert BearShare et annet sted, går du dit og fjerner mappen BearShare. Evt. velg "Søk" fra Start-menyen, søk etter "BearShare" og slett alt som har med BearShare å gjøre Steg 4: Restart maskinen. Steg 5: Installer Bearshare på ny Steg 6: Voila! Nå skal det fungere, hvis ikke, ikke spør meg. edit: Skrev det hele om til en brukerveiledning og la ut på sida mi: Bearshare-brukerveiledning Endret 3. oktober 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Altså.Om flere trenger hjelp med dette, skal jeg nå skrive fullstendig steg for steg hvordan jeg gjorde det. (Uten screenshots, jeg er ikke så fan av det.) Steg 1: Åpne "Legg til eller Fjern programmer" i Kontrollpanel. Steg 2: Finn BearShare og velg "Endre/fjern" Steg 3: Gå på "C:\Programfiler" og finn mappen som heter "BearShare" (Hvis du har installert BearShare et annet sted, går du dit og fjerner mappen BearShare. Evt. velg "Søk" fra Start-menyen, søk etter "BearShare" og slett alt som har med BearShare å gjøre Steg 4: Restart maskinen. Steg 5: Installer Bearshare på ny Steg 6: Voila! Nå skal det fungere, hvis ikke, ikke spør meg. edit: Skrev det hele om til en brukerveiledning og la ut på sida mi: Bearshare-brukerveiledning DET GIKK!! JIIIIHAAAA!! Nå skal LimeWire avinstalleres her! JIPPI!! Det var en mappe i papirkurven som bare het "BearShare" som måtte slettes.. TAKK! *BUKKER* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 He he. Nemi problemi Glad jeg kunne hjelpe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Men så har et "nytt" problem kommet. Jeg får stadig vekk denne feilmeldingen som gjør at jeg må reinstallere BearShare. For hver gang jeg restarter PC'en, og for hver 3. gang jeg bruker programmet. Meget irriterende. Noen som har peiling på hva som kan/må gjøres? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ja, bearshare er et fildelingsprogram. Selvom kanskje HW.no vil hjernevaske deg ( ) til å tro at alt som har med fildeling å gjøre er ulovlig, så kan man faktisk dele fult lovlige bilder, filmer, musikk osv. som ikke strider på noen måte mot en eneste lov Til og med ikke HW.no's lov Så, du hadde bare 1/2 rett. Tsk, tsk men det er ikke lov å diskutere det her #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Det det står her sier at man ikke kan komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Datasmurf spurte om hjelp til et program han hadde, han sa ikke noe om piratkopiering. Jeg kom med den kommentaren fordi det var en som kritiserte han for dette, da man har en mulighet til å laste ned piratkopiert shit. Men der igjen, det framgår ikke av innleggene hans. Så dette er et program som mange andre, og det trenger ikke forbindes i det hele tatt med piratkopiering. For alt vi vet syns han det er dritrått å se på feriebilder til en totalt ukjent pakistaner (Tar forbehold om babling) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå