Gjest Slettet+987123 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Jeg har en Sony STR-DE698/S og ett 5,1 hjemmekino syss, som jeg skulle ha koblet på PC`n slik at jeg kan få spilt musikk i fra den. Men vet ikke helt hva det er jeg trenger eller må gjøre... Så er det noen som kunne ha forklart meg dett? *Se pent pååå* Generelt Produkttype: AV mottaker Bredde: 43 cm Dybde: 29.8 cm Høyde: 14.5 cm Vekt: 7 kg Innbyggingsfarge: Sølv Lydsystem Lydmodus: Surround Sound Innebygde dekodere: Dolby Pro Logic, DTS-ES-dekoder, Dolby Pro Logic II, Dolby Digital Surround EX, DTS Neo:6, DTS-ES Matrix 6.1, DTS-ES Discrete 6.1, DTS 96/24, Dolby Digital, DTS-dekoder, Dolby Pro Logic IIx DSP forhåndsinnstilt: Virtual Surround, Musikk, Kinostudio Ex. A, Kinostudio Ex. B, Kinostudio Ex. C Surroundsystemklasse: 7,1-kanals Antall utgangskanaler: 7 kanal(er) Forsterkerutgangsdetaljer: 150 watt 8 ohm ved 1 kHz THD 10% 2 kanal(er) ( foran ) 150 watt 8 ohm ved 1 kHz THD 10% 1 kanal(er) ( senter ) 150 watt 8 ohm ved 1 kHz THD 10% 2 kanal(er) ( surround ) 150 watt 8 ohm ved 1 kHz THD 10% 2 kanal(er) ( bak ) Tilleggsfunksjoner: A-B høyttalerbryter Koblinger Jakk for hodetelefon: Ja Koaksial digitalinngang: Ja Optisk digitalinngang: Ja Radio Type: Radiokanalvelger AM/FM digital Antall forhåndsinnstilte stasjoner: 30 forhåndsinnstilte stasjoner Støttede RDS-funksjoner: PTY, PS Fjernkontroll Type: Universal fjernkontroll infrarød Forbindelser Kontakttype: 1 x 5,1-kanals lydinngang ( RCA phono x 6 ) bak 2 x lydinngang ( RCA phono x 2 ) bak 3 x SPDIF-inngang ( TOS Link ) bak 1 x SPDIF-inngang ( RCA phono ) bak 1 x hodetelefoner ( phone stereo 6.25 mm ) foran 3 x kompositt videoinngang 1 x kompositt videoutgang 1 x basshøyttaler-utgang ( RCA phono ) bak 1 x 7,1-kanals lydutgang bak Strømforsyning Strøminnretning: Strømforsyning intern Påkrevd nettspenning: AC 230V ( 50/60 Hz ) Strømforbruk ved drift: 180 watt Strømforbruk ved beredskap / hvile: 0.5 watt Varenummer: STRDE698S.CEL Endret 18. september 2005 av Slettet+987123 Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 trenger ikke mere enn en mini jack til phono kabel, evt en optisk/coax for best kvalitet hvis du har utgang for dette på lydkortet i pc'n. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 en slik optisk greie har jeg Dette får jeg sikkert kjøpt i nermeste "HiFi shappe? " Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jda, hifishapper har slikt, får det også billig på jalla butikker som clash olson osv. kvaliteten er jo selvsagt deretter også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå