Kjell Fisk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Det spillet eg synes er en av dei beste til Nintendo er jo da såklart Zelda spillet eller 1neren... Og Super Mario var jo ganske gøy husker jeg.. Hva med dere?? Endret 24. september 2005 av raging king Lenke til kommentar
simerix Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Mario kart til Nintendo 64 Hadde selv aldri N64, men jeg var ofte hos kompiser som hadde. Lenke til kommentar
Something©wierd Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Mario kart til Nintendo 64 Hadde selv aldri N64, men jeg var ofte hos kompiser som hadde. De som sier at TV-Spill ikke er en sosial aktivitet, har ikke prøvd Mario Kart 64. Et mer underholdende multiplayer spill finnes ikke etter min mening. Blir aldri lei det. I samme gate finner man GoldenEye og Perfect Dark. Fantastiske multiplayer-spill de også. Man kan si hva man vil om Nintendo 64, men det var mange utrolig gode multiplayer spill til den maskina. En liten sammenlikning bare: Mario Kart til Gamecube ble en liten skuffelse. Hadde håpet at de skulle følge opp multiplayer-ånden fra Mario Kart 64, men det klarte de altså ikke. Generelt har det per dags dato ikke kommet så gode multiplayer spill til Gamecube som til Nintendo 64. Lenke til kommentar
Oaka Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) En liten sammenlikning bare: Mario Kart til Gamecube ble en liten skuffelse. Hadde håpet at de skulle følge opp multiplayer-ånden fra Mario Kart 64, men det klarte de altså ikke. Generelt har det per dags dato ikke kommet så gode multiplayer spill til Gamecube som til Nintendo 64. Vel, du har nok rett i at mengden gode multiplayerspill til GameCube er noe mindre enn hva Nintendo 64 hadde, men Super Smash Bros. Melee er nok det multiplayer-spillet jeg har hatt mest glede av så langt. Og Time Splitters 2 (har ikke prøvd treeren) klarer til en viss grad å fylle tomrommet som Goldeneye og Perfect Dark etterlot seg på Nintedo-konsoller. Men tilbake til topic. De største klassikerne for meg er nok Legend of Zelda: A link to the Past (trolig min favoritt den dag i dag) til SNES og Super Mario Bros. 3 til NES (første spillet jeg spilte). Super Mario 64 begynner vel også å bli en klassiker nå. Sjokkopplevelsen det spillet ga meg husker jeg fortsatt veldig godt. Endret 21. september 2005 av Oaka Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Men tilbake til topic. De største klassikerne for meg er nok Legend of Zelda: A link to the Past (trolig min favoritt den dag i dag) til SNES og Super Mario Bros. 3 til NES (første spillet jeg spilte). Super Mario 64 begynner vel også å bli en klassiker nå. Sjokkopplevelsen det spillet ga meg husker jeg fortsatt veldig godt. Holder på å spille det på min DS for tiden. Veldig bra spill ja. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Mine topp-rangerte spill til Nintendo er uten tvil - The Legend of Zelda: Ocarina of Time (beste SPILLET noensinne) - Super Mario 64 (beste plattformspillet noensinne) ... alt i alt tror jeg Nintendo har gitt meg fler timer moro når det gjelder gaming enn Pc, og definitvit mer enn andre konsoller. Å jeg håer Revolution og det nye Zelda til Gamecube lever opp til de standardene de selv har satt seg gjennom årene. Stoler på dem gjør jeg også. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Enig med SkyMarshall, Super Mario 64! 1080 Snowboarding er også ett fett spill Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Husker 1080 snowboarding ja...utruli gøy spilld et der... mange gode minne fra det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kanskje ikke så veldig gamle spill enda, men jeg syns Super Smash Bros og Mario Kart til Nintendo 64 er noen skikkelig gode spill, spiller de en gang i blandt med kompiser fortsatt. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Beste minnet fra NES/SNES (eller emu for den del) er Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars Enkelt og greit et knall rpg spill! Lenke til kommentar
Lomion Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Da jeg fikk NES tidlig på 90-tallet fulgte det med spillene Super Mario Bros. og World Cup 90 på en og samme cartridge. Disse to er de ultimate Nintendo- klassikerne for meg, mens Super Mario Kart til SNES kommer tett etter Endret 24. september 2005 av Lomion Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 NES: Super Mario 3 SNES: Rock`n Roll Racing, MicroMachines, Super Mario World. N64: GoldenEye!!, 1080 Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 The Legend of Zelda: Ocarina of Time og A Link to the Past er to av mine største spillopplevelser. Dessuten har jeg et nostalgisk forhold til Super Mario Bros. og Super Mario Bros. 3, som jeg spilte til døde da jeg var liten. Kjøpte meg begge de to sistnevnte (pluss A Link to the Past) til GBA for en tid tilbake. Av andre fantastiske klassikere må jeg også nevne Super Metroid og Super Mario World til SNES. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Legend Of Zelda: Adventure of Link Synes det er ett genialt spill, det er det spillet jeg har spillt gjennom flest ganger... Skjønner ikke hvorfor det er så hatet... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 - The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Goldeneye Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) N64 med 007 Goldeneye Zelda Ocarina of Time Mario Kart Super nintendo/Snes Star Wars Zelda (husker ikke navn) mange mario spill (husker ikke navn) Endret 28. september 2005 av Luchy Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Goldeney er det beste non-internett multiplayer spillet noensinne spør du meg, til Nintendo altså. Tekken 3/5 ligger fortsatt på topp av alle konsoller Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 NES\SNES kan eg ta fram kor tid som helst og storkose meg, det er meir enn eg kan seie om mange av dagens spel til PC og konsoll Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Legend Of Zelda: Adventure of Link Synes det er ett genialt spill, det er det spillet jeg har spillt gjennom flest ganger... Skjønner ikke hvorfor det er så hatet... Hatet? Jeg har aldri støtt på noen som hatet Link's Awakening. Det var kanskje litt kontroversielt da det kom, i og med at det var det første Zeldaspillet uten Zelda, Ganondorf, Hyrule og Triforcen, men jeg mener LA er det klart beste spillet til den originale Gameboyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå