espenj Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hei. har de siste dagene sliti med at norton antivirus gir meg beskjed om at det er oppdaga trojan horse på maskina mi og at filen blei blokkert, og når jeg trykker ok så blir den også sletta. dette kommer til stadighet og jeg er litt lei, har kjørt virustest flere ganger og har prøvd med ad-aware og spybot søk uten at det har hjulpet meg noe. plassen det oppdages er: c:\windows\system32\1024 og filene er stort sett forskjellige *.tmå filer noen som kan hjelpe meg så jeg blir kvitt problemene mine? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Lag rescue-disketter og start opp maskinen med de. Så vil du få fjernet viruset. Om du ikke får laget slike disketter i Norton, så kan du laste ned her: http://www.trendmicro.com/download/emg-disk.asp. Lenke til kommentar
espenj Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 det står at man kun kan bruke den på fat disker, jeg har ntfs partisjoner på min maskin. kjører windows xp home edition..vil det virke uansett? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 det står at man kun kan bruke den på fat disker, jeg har ntfs partisjoner på min maskin. kjører windows xp home edition..vil det virke uansett? Det er avhengig om partisjonene dine bruker FAT eller NTFS. Men du kan sjekke rescue-diskettene til Norton om de støtter NTFS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå