stompy Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg har søkt litt, men jeg fant ikke noe som forklarte dette for meg. Jeg har akkurat reformatert pcen min, men jeg husker ikke hva jeg måtte gjøre for å aktivere det sekundære skjermkortet mitt, nå tror pcen at jeg bare har et kort nemlig, noen som skjønte hva jeg mente nå og/eller kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
hainz Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mener at alle SLI kort har denne instillngen i BIOS. Er dog ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
stompy Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 poenget er at jeg bare har instalert windows på nytt, og etterpå finner pcen bare et av de to skjermkortene mine... Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skjekk rundt i BIOS. Det hjelper nok Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det er vel en innstilling i driveren. På min som kun har en så heter den "SLI modus for flere GPUer" og ligger på hovedsiden for driverne. (Skrivebord, høyreklikk, egenskaper, innstillinger, avansert, GeForce xxx) Lenke til kommentar
stompy Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Når jeg går inn på sli modus greia får jeg bare besked om dette: Det ser u til at pcen bare finne det ene skjermkortet? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har du tatt det andre ut og satt det inn igjen. Kanskje du må ha i ett med drivere, før du setter inn det andre? Lenke til kommentar
stompy Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 :!: jeg gjorde det (før jeg så innlegget ditt) og det var det som var problemet (selv om det ikke var det forrige gang) men det funker nå! takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå