Aetius Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg har fått oppgitt pakkesporingsnummeret 70438100250992369 fra PCUtstyr, men ikke pokker om det funker. Jeg får bare melding om at formater elns er feil. Jeg har aldri kjøpt noe før hos PCUtstyr, så jeg vet ikke om dette er et engangstilfelle eller en trend. Noen som vet det? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Dette er ikke et typisk posten-sporingsnummer, men et fraktbrevnummer. Disse numrene brukes blant annet av de store samlasterne DHL, Tollpost, Linjegods osv, men så vidt jeg vet brukes de ikke av Posten. Spør butikken hvilken transportør de har sendt pakken med, og spor på transportørens hjemmesider. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Jeg har ikke spurt PCUtstyr, men linken på sidene deres går til postens pakkesporingsside, og sendingen skulle sendes i oppkrav (som såvidt jeg vet kun tilbys av posten). EDIT: Nå funker det plutselig. Må ha vært postens sider som hadde problemer. Endret 18. september 2005 av Aetius Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg ville ha slettet sporingsnummeret fra forumet her. Ikke det at jeg tror det er så mange uærlige sjeler her, men plutselig prøver noen å hente pakken før deg, i tilfelle du har betalt på forhånd. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Tror ikke det er fare for det, siden det er en pakke som sendes i oppkrav. Jeg hadde selvsagt aldri i verden lagt ut hentenummeret til en forhåndsbetalt og uavhentet pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå