zapman Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har fått tilsendt en dvd tatt opp på en Philips DVDR 70. Denne får jeg ikke lest i NEC brenneren min på PC'en. Får imidlertid lest (og kopiert den) på en Phillips spiller hos en kamerat. Noen som vet hvorfor? Noen som vet den tekniske forskjellen på +VR og vanlig dvd-format? Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har du ferdigbehandlet dvd'en ? Fatter'n har det samme brenner og jeg måtte sluttbehandle denne før jeg kunne se på pc'en.. Lenke til kommentar
zapman Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Hvordan gjør jeg egentlig det? Problemet er jo at dvd'en overhodet ikke lar seg lese/åpne. Den blir bare stående å 'stange' og kommer ingen vei. Kan den sluttbehandles på etter brenning på Philips DVDR 70? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det skal være en funksjon som heter Finalize (eller noe lignendes) og den funksjonen velger du i den spilleren plata er brent i. Da kan den leses på de fleste spillere, men du kan ikke lagre mere på plata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå