JumboJet Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Etter at jeg oppdaterte min BIOS på dette hovedkortet til versjon 1007: Asus A8N-SLI Premium nForce4 SLI S-939 og oppdaterte riktige chipsetdrivere før BIOS oppdateringen, etter dette vil hverken OS eller å legge inn OS på nytt fungere, jeg får alltid ERROR LOADING OS melding, hva skal jeg gjøre? Mine PC er: AMD Athlon 64 3700+(San Diego) 1024MB Corsair minne XFX 7800GT Seagate 250GB NCQ Hiper 580W Type-r strømforsyning Før denne oppdateringen fungerte alt perfekt. Endret 17. september 2005 av JumboJet Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har du sjekket bios for raidinstillinger? Kan være at raid er aktivert, da blir det verre med boot Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Kan du ikke bare flashe tilbake til den opprinelige biosen, eller en annen versjon. Kan også være boot rekkefølgen er forandret på.. Endret 17. september 2005 av Lord_Linus Lenke til kommentar
JumboJet Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) jeg la inn hovedkort support cd for å få tilbake de opprinnelige innstillingene, men det fungerte ikke. jeg kunne velge mellom noen menyer, men ingen av de, funka, fikk error på at den ikke kunne finne X drive, jeg kunne heller ikke bytte til C drive. prøvde også å reparere med windows innstalasjons cd, men Da kom det opp D:Windows og jeg prøvde og skrive cd c: så hoppa den automatisk tilbake til D: stasjonen igjen. Noe annet dere kan tenke på hva feilen er ? Edit: Boot rekefølgen er som den var, så den er korrekt. Takker for svar. Endret 17. september 2005 av JumboJet Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 prøv og resette BIOS. Ta bryterne som står ved siden av bios opp og ned (frem og tilbake). Da resetter du den... Lenke til kommentar
JumboJet Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Problemet fikset foreløpig, måtte sette noe på deafaults inne i BIOS. Kommer tilbake seinere og spørr om hjelp hvis det skjer igjen. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå