Kriwin Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Hei!! Jeg har fått meg ny data med håp om å få Ganske så bra spillopplevelse. MEN det er bare det atte når jeg Stiller Texture på High og Anti-Alaising på 4x så lagger det!!:O Skal det gjøre det med dette oppsettet?? Spec: Asus A8N-SLI Premium, Asus EN 7800 GTX, Amd Athlon 64 X2 4400+ og Ocz Platinum rev.2 1024mb... Håper da at det er ett eller annet jeg kan gjøre for å få alt på HIIIGH? Plis noen som vet? Endret 17. september 2005 av Kongen_w Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kva slags spel er det snakk om? Er det multiplayer? kan være linja som er problemet. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 snakker vi om BF2 så mangler dy 1gb ram mere...1gb er for lite. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Kva slags spel er det snakk om?Er det multiplayer? kan være linja som er problemet. Det er egentli bare snakk om Bf2 ja... På multiplayer! Men det samme skjer på Singelplayer og:( Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 snakker vi om BF2 så mangler dy 1gb ram mere...1gb er for lite. Sikker på at man ikke kan ha alt på High uten 2 gb?? En kompis av meg har litt dårligere pc enn meg og han har 1gb kingston og kjører alt på high uten en eneste lagg!::O Blir nesten lei meg jeg Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) BF2 krev veldig mykje ram og/eller låg latency på minnebrikkene. Eg kan ha alt på fullt med høgste oppløysning, merkar ingen hakking. Har 1,25gb ram CL2. Endret 17. september 2005 av Elensar Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ja, jeg kan bare stille meg bak at BF2 krever SYKT med RAM. 2 GB er minimum for en topp opplevelse. Men en annen sak er at BF2 er nesten i klassen "sports spill". Her er ytelsen viktigere en visuell opplevelse. Så jeg tipper de fleste proffe skrur ned det meste. Hvis du skal teste riggen din for god ytelse i spill som kan se bra ut og spilles så bør du se på singel player spill som Halflife 2, Far Cry, Pariah..osv. AKIRA Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hørte et sted at det kunne bli trøbbel mellom battlefield 2 og AMD 64 X2 prosessorene. Relativt enkelt å fikse til tross for dette. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Så vidt jeg har fått med meg, så yter vel dobbelkjærneprosessorer dårligere i FPS spill enn enkeltkjærne, så om kompisen din har en billigere enkeltkjærneprosessor, kan det være forklaringen på hvorfor hans maskin uter bedre. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 prøv å sett åp medium textures, hadde en kamerat med 1gig ram, og det lagga, prøvde, 2 gig, da gikk det fint, og han hadde mye dårligere pc enn det der kan også være pagefile er for liten, eller at noe BIOS instillinger på minnet er feil. første gang jeg skaffa meg et lignanes system var timings sky høy for en eller annen grunn og det ødela hele spille opplevelsen. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Hørte et sted at det kunne bli trøbbel mellom battlefield 2 og AMD 64 X2 prosessorene. Relativt enkelt å fikse til tross for dette. Er jeg nødt til å Bytte CPU da? Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Ingen som vet om noe annet jeg må stille på eller noe annet uten å kjøpe ram eller cpu? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Har en ting du kan teste her: Gaa inn i Task Manager og laas BF2.EXE (eller hva det naa enn er BF2 heter som programfil) til CPU 1 eller 0. I engelsk windows heter det Affinity. I Norsk utgave heter det sikkert noe helt paa baertur som ikke gir mening :-) Altsaa, finn prosessen, hoyreklikk og velg "Affinity" og soerg for at det kun er *1* cpu kryssa av. - Per Christian Endret 18. september 2005 av Flippo Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Har en ting du kan teste her: Gaa inn i Task Manager og laas BF2.EXE (eller hva det naa enn er BF2 heter som programfil) til CPU 1 eller 0. I engelsk windows heter det Affinity. I Norsk utgave heter det sikkert noe helt paa baertur som ikke gir mening :-) Altsaa, finn prosessen, hoyreklikk og velg "Affinity" og soerg for at det kun er *1* cpu kryssa av. - Per Christian Prøvde det men når jeg kom inn på serveren så hoppa bare spillet ut. (pleier å skje noen ganger:S) Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Det hjalp Litt.. men fortsatt litt lagg:( Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) da er det vel RAM, jeg har 2gig og spiller med modifisert config fil sånn at alt er på "ultra high"settings i BF2 og bruker 8xaa og 16xaf i skjermkortdriver, og supersampling AA. uten noen lagg med masse hjelp av et GTX kort seff men i patch 1.03 skal minnekravet være redusert tror jeg Endret 19. september 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Denne traaden har tips om X2 problemer i WOW. Kanskje noe av det samme hjelper for BF2? Edit: Og de tipsene er de samme som allerede er nevnt. - Per Christian Endret 19. september 2005 av Flippo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå