JokerHaulan Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hei jeg får meg snart ett nytt hoved kort . dettte= MSI K8N NEO Platinum,nForce3 250Gb, ATX Socket-754,SATA,GbLAN,Firewire,DDR,AGP8x noen som vet om det er bra? men så lurte jeg på en ting til, når man setter i nytt hovedkort , må man legge inn windows på nytt da? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det er avhengig av hva du hadde før. Men vil anbefale å gjere det ja Greit kort det der Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 MSI K8N NEO-FSR,nForce3 250Gb,Socket-754 , ATX, SATA/ATA, GbLAN, DDR, Lyd,AGP8X det var det hovedkortet jeg hadde , men det var det noe galt med så fikk nytt av komplett. og det jeg får er en del dyrere enn det jeg hadde kostet , det er ra service trenger jeg da å legge inn windows på nytt da? er det noe som skjer hvis jeg ikke gjør det? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 trenger jeg da å legge inn windows på nytt da? Nei det skal ikke være nødvendig. Begge kortene er nesten identiske,bortsett fra at Platinum har en del ekstra utstyr som FSR ikke har. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 det høres bra ut at jeg ikke trenger å legge det inn på nytt , men må jeg slette driveren til det forige og legge til den nye? skal jeg slette driveren ved kontroll panel eller er det spes sted der man skal slette den? takker for hjelp Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 det høres bra ut at jeg ikke trenger å legge det inn på nytt , men må jeg slette driveren til det forige og legge til den nye? skal jeg slette driveren ved kontroll panel eller er det spes sted der man skal slette den? takker for hjelp Det skal ikke være nødvendig å legge inn ny driver heller siden begge hovedkortene har samme brikkesett. Hvis du har en gammel driver kan du legge inn nyeste driver. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 det høres bra ut, får prøve å kjøre i dag sånn som jeg har det nå . så får jeg se om jeg må fikse på noe takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå