nree Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Topic sier vell det meste? Beste triks for å få ei jente til og like ein gutt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ulike redskap til forskjellige jenter. Noen liker roser og noen vakre ord, andre foretrekker å få en stor penis klasket i ansiktet. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kloroform og elektrikertape. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det som funker meg for : 1 ) komplimenter 2) sjarme 3) humor ( ikke nødvendigvis i den rekkefølgen) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Gi henne masse positiv oppmerksomhet UTEN å overdrive Og humor kommer man langt med Endret 17. september 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva med å bare være seg selv? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kloroform og elektrikertape. Hehehe.... Fikk meg til å le der ass! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kloroform og elektrikertape. Eneste løsning. Å få de på 'redelig vis' er en ren og skjær umulighet, så vet du det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Noen liker roser og noen vakre ord, andre foretrekker å få en stor penis klasket i ansiktet. Goggen: Bare la roser og vakre ord komme først... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kloroform og elektrikertape. eller masse alkohol Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kloroform og elektrikertape. jeg syntes at Gaffa funker bedre.. er ikke like elastisk.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva med å bare være seg selv? Riiiight, det var også en ide Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kloroform og elektrikertape. jeg syntes at Gaffa funker bedre.. er ikke like elastisk.. Hehehe Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Først brude du bli kjent med henne, deretter kan du be henne med på fest, på kino, hjemmebesøk eller lignende. Når du/hvis du føler at jenta er interessert i deg, eller iallefall bryr seg om deg, så la jenta føle seg som verdens beste. Gi henne komplimenter, og vis at du bryr deg om henne, og at du er en ålreit fyr. Vær morsom, hold dører oppe for henne, gi henne små gaver/påskjønnelser osv. Lykke til. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det som jeg synes fungerer ganske bra: Oppfør deg som en komplett drittsekk, gjør det dårlig på skolen, mobb klasse"kameratene" dine, og ikke minst: husk å behandle jentene som dritt! Gjør du dette kommer du til å score BIG TIME. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det som jeg synes fungerer ganske bra: Oppfør deg som en komplett drittsekk, gjør det dårlig på skolen, mobb klasse"kameratene" dine, og ikke minst: husk å behandle jentene som dritt! Gjør du dette kommer du til å score BIG TIME. He he Spørs vel kanskje hvor gammel man er? Desto gamlere man blir, desto mer legger man vekt på personligheten... (?) Tror iallfall jeg:) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 LarsP: Oppfører du deg sånn får du garantert noe, men om det er en ørefik eller noe langt mere behagelig skal ikke jeg si noe om. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Min personlighet er 0 (null) Faen, jeg sliter... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mirann: Ja, jo mer moden man blir, jo mindre legger man vekt på utseendet. Det vil ikke si at utseende ikke betyr noe senere i livet, men modne personer innser lettere at det er det indre som teller. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Spørs vel kanskje hvor gammel man er? Altså, Goggen90. I den aldersgruppen er drittsekkmetoden den beste. @kd: Det viktigste er vel at man får respons. Hvis ikke kan man vel bare spare til bil for å sjekke opp 14-åringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg