Smork Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Som topic sier.. hvordan ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du kan koble isammen flere pcer og bruke samme nettverksprotokoller. Om du bruker windows, så må du stille inn at du vil kunne dele filene dine med andre. Deretter kan du trykke høye mustast -> egenskaper -> deling på hver enkelt mappe du vil dele. Lenke til kommentar
Smork Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Gjort det.. Men det står, at serveren er ikke startet.. Hvordan kan jeg starte den ? Jeg har en D-Link DI-604 Router Lenke til kommentar
-morten Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du kan godt spesifisere litt mer hva du mener... "Hvordan dele nettverket?" kan svares på med "med nettverksprotokoller", "med en switch", "over VPN", "med Windows Internet connection sharing", "med øks" for å nevne noe... "Dele filer" kan man gjøre med Internett, FTP, SMB, P2P, osv... Lenke til kommentar
Smork Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 K.. Jeg har en router som jeg skal bruke lenge nå! Det går an't å dele filer men de andre på nettverketet kommer ikke inn på Pc'n. Det står at serveren er ikke startet. Hva er problemet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå