Gå til innhold

Er det fortsatt Benq som ruler?

Slimshady

Anbefalte innlegg

Har vært på utkikk etter ny 19" skjerm siden mai nå. Har hatt god tid og prøvd å sette meg inn i markedet. Det synes som om Benq 937s er det beste kjøpet rundt 3000,- og den har holdt tronen siden mai. Har den mistet tronen nå? Er ikke så mye snakk om den lenger. Nå er det Samsung som får skryt..

Kommer det noe nytt rett rundt hjørnet? Bør jeg vente med kjøpet litt til? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kompiss av meg kjøpte nettopp nevnte benq lcd skjerm. Han er her på lan nå, er sånn middels happy med skjermen, trodde egentligt den var bedre. Den er mektig lys og feelingen blir litt rar. Kanskje det kan rettes på med å stille på skjermen. Har tenkt å kjøpe meg en lcd skjerm i nærmeste framtid jeg også, så hadde vært fint og vite hva som er den beste gamer lcd skjermen til rundt 3000kr.

Lenke til kommentar

Vett ikke hva som er best. Virker som det ikke har skjedd så mye de siste månedene. Hadde lyst og kjøpe en lcd skjerm på vår parten, og kjøpte nesten den benq skjermen. Har igjen lyst og kjøpe, og det ser ut som det igjen er benq som er mest aktuel. Noen jeg ikke er helt fornøyd med :|

Tror jeg skal vente på tilbud på den fete dell widescreen skjermen :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...