Slimshady Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har vært på utkikk etter ny 19" skjerm siden mai nå. Har hatt god tid og prøvd å sette meg inn i markedet. Det synes som om Benq 937s er det beste kjøpet rundt 3000,- og den har holdt tronen siden mai. Har den mistet tronen nå? Er ikke så mye snakk om den lenger. Nå er det Samsung som får skryt.. Kommer det noe nytt rett rundt hjørnet? Bør jeg vente med kjøpet litt til? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 En kompiss av meg kjøpte nettopp nevnte benq lcd skjerm. Han er her på lan nå, er sånn middels happy med skjermen, trodde egentligt den var bedre. Den er mektig lys og feelingen blir litt rar. Kanskje det kan rettes på med å stille på skjermen. Har tenkt å kjøpe meg en lcd skjerm i nærmeste framtid jeg også, så hadde vært fint og vite hva som er den beste gamer lcd skjermen til rundt 3000kr. Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Så hvilken skjerm er det majoriteten går for nå om dagen? Kommer Benq med noe nytt spennende eller er Samsung i føringen? Er mest interessert i 3000,- kr segmentet. Har utviklingen stagnert litt?? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Vett ikke hva som er best. Virker som det ikke har skjedd så mye de siste månedene. Hadde lyst og kjøpe en lcd skjerm på vår parten, og kjøpte nesten den benq skjermen. Har igjen lyst og kjøpe, og det ser ut som det igjen er benq som er mest aktuel. Noen jeg ikke er helt fornøyd med :| Tror jeg skal vente på tilbud på den fete dell widescreen skjermen Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Det er litt turn-off at samme skjerm er den mest aktuell etter et halvt år.... Har sett litt på Samsung 940B nå. Kan den være arvtager? Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Noen som har peiling på responstid? Er skjermene raske nok nå på de med 8 ms? Har en følelse av at produsentene lyger litt på responstida... Vil kontrast/innsynsvinkel/lysstyrke bli dårligere proporsjonalt med bedre responstid på TN-panel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå