akee Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Funker dårlig begge veier? Noe software man kan bruke for å confige den? Lenke til kommentar
jinges Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hadde vært greit å vite hva navnet på denne routeren din var :smile: Lenke til kommentar
akee Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 er ikke min skjønneru.. spør for en venn. så jeg sitter ikke routern her i hånda, men er vell endel av dere som har den også? Lenke til kommentar
jinges Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 13:28, akee skrev:er ikke min skjønneru.. spør for en venn. så jeg sitter ikke routern her i hånda, men er vell endel av dere som har den også? Å, den ja. Men da bare laster du ned det programmet her, som ordner opp i denne configen. Regner med vennen din har fått låne denne routeren av en ADSL leverandør. Noen meninger om hvilken leverandør dette kan være da? Off topic: Hvorfor fungerer ikke "Send kopi (epost)" her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå