H4ngm4N Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vel, erfaringen min sier at musikk man kan synge til er bedre enn musikk man ikke kan synge til på fest. Men det er mulig at trådstarter ikke vet helt forskjell på techno (uten k) og trance ja... Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Motorcycle - As the rush comes (Armin van Buuren's Universal Religion Remix) eller Ben Lost feat. Young Parisians - Jump the next train (Kyau vs. Albert remix) EDIT: .. eller DJ Tiësto - Just be (Antillas remix). Motorcycle - As The Rush Comes er jo bare sinnsvakt bra . Digger den. Men personlig liker jeg Above & Beyond remixen best..... Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Men personlig liker jeg Above & Beyond remixen best... You da man, WonderBjarne. Elsker den sangen jeg også. Hadde giftet meg med den, hadde det gått an. Nevn Ferry flere ganger du! I don't get it... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Vel, erfaringen min sier at musikk man kan synge til er bedre enn musikk man ikke kan synge til på fest. Men det er mulig at trådstarter ikke vet helt forskjell på techno (uten k) og trance ja... Vel vi hadde ganske mange sanger og velge mellom...Hadde mange bra sanger som ikke var techno som man kunne synge til, som vi også gjorde..=) Poenget var at etterhvert så ble de fleste lei å ville ha noe techno som vi hadde svært lite av fra før..så derfor laget jeg denne tråden som virkelig hjalp oss med å finne bra techno musikk... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nedlastingsprogram/side - søk - ibiza eller MOS/ministry of sound - festen er i gang. Selv synes jeg musikk ala singstar, postgirobygget etc. sanger man kan synge etter er best på forsing. Selve festen kan det være hvasomhelst. House er alltid digg og da får folka dansa litt. Nashpiel er litt rolig psy trance/progressive house eller lounge digg Uansett så synes jeg ikke musikk med for mye fres i er bra på fest. enten synes folk det er kjedelig eller så tar folk av fullstendig i 90 graders vinkel men det er moro på utesteder etc... it's spelled Techno. Techno er en merkelig sjanger... veldig vid. alt fra techno ala matt m. maddox til noe som ligner psy trance til musikk som ligger veldig nært dance... Når vi først er inne på fest og musikk. Hater dere folk som spiller for høyt like mye som meg? Da tenker jeg når musikken er så høy at de eneste du kan snakke til er de som sitter ved siden av deg - når du skriker Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg liker å kunne prate med andre mennesker på fest, gjerne med litt skikkelig rock i bakgrunnen. PS: Jeg HATER å danse. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg liker å kunne prate med andre mennesker på fest, gjerne med litt skikkelig rock i bakgrunnen. PS: Jeg HATER å danse. Da er vi to Forige helg stjal jeg ledningen til anlegget til en kompis mens alle var ute å så på den nye bilen til en kompis... ble Svisj og MTV fra tven den kvelden hhe digg. De spillte så glassene i skapet i stua hans stod å dirra mot vinduet i døra rofl Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 ja det blir for høyt vis man må skrike for å kunne prate...heldigvis hadde han ikke så bra annlegg at det gjorde noe så det gikk bra...=) Liker dere ikke å danse på fest?? det er jo noe av det artigste man kan gjøre! danse å synging er det som lager mest liv..0) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Synge er no prob Det er sinnsykt fett, men danse gjør jeg kanskje to-tre ganger i året og da er jeg som regel så drita at jeg ikke skjønner hva jeg driver med. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 dj dream - hoppesangen så sinnsykt bra!! elsker når man finner ny musikk som e sykt bra og som man aldri har hørt før! tusen takk! hehe. Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Synge er no prob Det er sinnsykt fett, men danse gjør jeg kanskje to-tre ganger i året og da er jeg som regel så drita at jeg ikke skjønner hva jeg driver med. Hmmmm, høres ganske kjent ut Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Synge er no prob Det er sinnsykt fett, men danse gjør jeg kanskje to-tre ganger i året og da er jeg som regel så drita at jeg ikke skjønner hva jeg driver med. Hmmmm, høres ganske kjent ut Indeed. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg liker å kunne prate med andre mennesker på fest, gjerne med litt skikkelig rock i bakgrunnen. PS: Jeg HATER å danse. Da er vi to Tre, faktisk. (Har en tendens til å glemme dette på fest (etter en viss menge drikkevarer) ) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 veit ikke om jeg blir akseptert av techno nørdsa nå,men jeg syns Dancing DJ's vs Roxette-fading like a flower.... *techno headbang* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Liker dere ikke å danse på fest?? det er jo noe av det artigste man kan gjøre! danse å synging er det som lager mest liv..0) Jaja, mens du er ute på gulvet og danser tar jeg lillesøstera til han som holder festen oppetter doveggen. Who winZ?!?!111one Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Nevn Ferry flere ganger du! I don't get it... 4876746[/snapback] Ferry Corsten == flere av de du listet Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 The Matrix Reloaded-musikken funker alltid! Prøv: Oakenfold - Dread Rock Rob Dougan - Furious Angels Fluke - Zion Juno Reactor/Don Davis - Mona Lisa Overdrive Rob Dougan - Chateau Juno Reactor vs. Don Davis - Burly Brawl Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 vinylshakerz - one night in bangkok Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hva med Gnar Kill - I got an erection! Ikke Techno, men aller tiders festemusikk. D samme gjelder turbonegro sangene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå