Mammuten Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dette er spilleren min Og jeg lurer på: Hvordan i ALLE dager får jeg bort "Demo Mode" som står i displayet? Det er så UTROLIG stygt! Og, den resetter seg hele tiden når jeg starter bilen, hører på musikk, skrur av tenninga, og setter den igang igjen. Kan det være MEMORY som ikke har +12volt ? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Den er nok ikke koblet "riktig" i forhold til tenninga. dvs hele spilleren mister strømmen når du skrur av. Har noe lignende problem på min. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Men det var faktisk slik med spilleren som satt i når jeg kjøpte bilen, den spiller'n som jeg hadde i mellomtiden, og nå denne.. er skikkelig irriterende når man hører på Mp3, og starter bilen, så begynner den på sang 1 igjen, og du kanskje hørte på sang 18 på mappe 55.. Kjipt Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 antaglig er vel den røde og gule ledningen koblet sammen så på tenninga. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Jeg har ikke målt noe, men kan jeg ikke bare ta +12v ifra sigarettenneren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå