radier999 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei! Har lenge tenkt og legge støydempende matter i kabbinette mitt... spm er hvordan gjør jeg det? Har et chiftec dragon midi kabinett som bråker en del så jeg har lyst til og se om jeg kan få dempet det litt! Jeg har en viss anelse om hvordan det gjøres men når jeg leste en eller annen plass at du skal legge bak hk ble jeg i tvil: Hvordan legge bak\under hk uten og dekke for skrue hullene? skal jeg lage hull til skruene eller ta og skjære mattene til slik at det er en glipe slik at jeg ser de skrue hulene jeg ska bruke (har foresten et atx (tror jeg det er) format på hk'et) så et spm til hvor skal jeg kjøpe mattene hos en pc butikk eller hos biltema? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kutt x snitt der avstands stykkene skal være og tre matta over. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Kutt x snitt der avstands stykkene skal være og tre matta over. hm okay dt hørtes enkelt ut mn skal jeg legge matter framme og bak i kabinette igså eller bare i taket og på gulvet og side dørene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå